Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین الله صولتی گفت: ایجاد مسیر‌های پروازی دبی - لار - دبی با انجام ۲ روز در هفته با پیگیری‌های مستمر از سوی دو شرکت ایران ایر و قشم ایر افزایش یافت.

او گفت: هم اینک پرواز‌های فرودگاه بین المللی لارستان ۲۲ پرواز در هفته در مسیر‌های داخلی و خارجی توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر و فلای دبی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صولتی به مسیر‌های جدید پروازی از این فرودگاه اشاره و گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، پرواز‌های فرودگاه بین المللی لارستان در مسیر‌های دبی، کویت، قطر، شارجه و تهران از سوی ایرلاین‌های فلای دبی، ایران ایر، قشم ایر، کیش ایر و العربیه انجام می‌شد.

او به مشکلاتی که بعد از شیوع ویروس کرونا در صنعت هوایی کشور ایجاد شد اشاره و گفت: صنعت هوانوردی جهان نخستین و از مهمترین حوزه‌هایی بود که بیشترین زیان را از این ویروس بُرد و این امر باعث فروکش کردن و کاهش محسوس پرواز‌های داخلی و عبوری از آسمان ایران شد.

فرودگاه بین المللی لارستان با پوشش ۸۰ درصد از پرواز‌های خارجی به مقصد دوبی، کویت، قطر و شارجه و نزدیک به ۲۰ درصد از پرواز‌های داخلی، یکی از مهمترین فرودگاه‌های کشور است و با استفاده از سایت رادار RCAG، پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پرواز‌های منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در بر می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه لارستان افزایش پروازها فرودگاه بین المللی لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳