Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:16:26 GMT

کم لطفی ها حرکت سازمان تبلیغات اسلامی را کند کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۸۳۴۸

کم لطفی ها حرکت سازمان تبلیغات اسلامی را کند کرد

آیت الله لطف الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از ضروری‌ترین سازمان‌هایی که در حوزه فرهنگی اقدام به فعالیت می‌کند و باید فعالیت مستمری داشته باشد سازمان تبلیغات اسلامی است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: با توجه به ضرورتی که انجام کار فرهنگی در کشور دارد از این رو باید سازمان‌های نظیر سازمان تبلیغات اسلامی شرایط انجام فعالیت‌های فرهنگی در قالب رویدادهای مذهبی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ایت الله دژکام مطالبه و نیاز جامعه موجب شده تا سازمان تبلیغات اسلامی در کشور اقدام به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی کند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: در واکاوی فعالیت‌های صورت گرفته توسط این نهاد همچون سایر نهادهای موجود در کشور شاهد فراز و فرودهایی هستیم اما می‌توان با برنامه ریزی و تلاش جمعی زمینه توسعه فعالیت‌های این دستگاه را افزایش داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس عنوان کرد: در برحه های طولانی در کشور شاهد کم لطفی به سازمان تبلیغات اسلامی بوده‌ایم و این موضوع محدودیت‌های مختلفی را در مسیر حرکت این سازمان ایجاد کرد و موجب شد که نتواند در مسیر تحقق اهداف خود به جایگاه مطلوب دست‌یابد.

وی افزود: دولت‌ها باید حمایت‌های لازم را از این گونه نهادهای فرهنگی در جامعه داشته باشند این در حالی است که حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور دارای ایده‌های خوب برای توسعه فعالیت‌های این نهاد است.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: مدیریت سازمان دارای ایده‌های خوبی است اما ابزار لازم را برای اجرا و تحقق این ایده‌ها در اختیار ندارد و باید حمایت‌های دولتی وجود داشته باشد تا شاهد دستیابی به ابزار لازم برای نیل به اهداف بود.

کد خبر 5526138

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی فارس لطف الله دژکام بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز مواد مخدر ویروس کرونا ایلام سنندج آمار کرونا مشهد خراسان رضوی اردبیل کرمانشاه همدان سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد

محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد  و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

او افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است