Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور گفت: دریای خزر میراث و سرمایه کشورهای ساحلی است که بیش از ۲۷۰ میلیون تن از این دریا بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایران اکونومیست، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح چهارشنبه و پیش از عزیمت به ترکمنستان گفت: این سفر بنا به دعوت رئیس جمهور ترکمنستان برای شرکت در اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اظهار داشت: دریای خزر میراث و سرمایه کشورهای ساحلی است که بیش از ۲۷۰ میلیون تن از این دریا بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: ما روابط خوبی با کشورهای ساحلی دریای خزر داریم به همین منظور آنچه در این اجلاس مورد بحث قرار خواهد گرفت، علاوه بر رژیم حقوقی دریای خزر و استفاده صلح‌آمیز با قصد ارتقای امنیت در دریای خزر، همکاری بین کشورها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت، تجارت، مدیریت منابع زنده در دریای خزر، حفظ محیط زیست، مانع شدن برای حضور بیگانگان در دریای خزر که مورد اتفاق همه کشورهای ساحلی دریای خزر است و نکاتی که در اجلاس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تکمیل می‌شود...

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ترکمنستان ، دریای خزر ، سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ترکمنستان دریای خزر کشورهای ساحلی دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام/



کد خبر: 1229631 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است