Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر میدانشاهی به طرح‌هایی که برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار جامعه در این حوزه اجرایی می‌شود،  اشاره و گفت: ۳۳۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و ۶۱ مددجوی سازمان بهزیستی به ترتیب با ۷۰۱ میلیون ریال و ۱۲۷ میلیون ریال از بیشترین بخشودگی‌ها در بخش هزینه انشعاب و گاز بها در بهار سال جاری برخوردار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از عمل به تکلیف قانونی برای ارایه معافیت به مراکز مذهبی خبر داد و گفت: مساجد شهری و روستایی، حسینیه ها، حوزه‌های علمیه و رده‌های پایگاه‌های بسیج از بخشودگی‌های قانونی بهره‌مند شده اند، اما این حکم شامل اماکن تجاری وابسته به آن‌ها نیست.

این مقام ارشد حوزه انرژی در استان فارس گفت: از ابتدای امسال جانبازان زیر ۲۵ درصد از ۶۳ میلیون ریال و جانبازان بالای ۲۵ درصد از ۴۶ میلیون ریال معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گاز برخوردار شده اند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری به معافیت‌هایی که برای یادگاران دفاع مقدس در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از ۵۴ میلیون ریال بخشودگی هزینه انشعاب و گازب‌های مصرفی برخوردار شده اند و این بخشودگی برای آزادگان، همسران، فرزندان، والدین شهدا، اسرا و مفقود الاثر‌ها مبلغی معادل ۴۰ میلیون ریال بوده است.

به گفته میدانشاهی مبلغ کلی معافیت‌ها و بخشودگی‌های هزینه انشعاب و گاز بها در سه ماهه نخست امسال به میزان ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای اقشار ویژه مطابق تکالیف قانونی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز فارس هزینه انشعاب و گاز میلیون ریال شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟

سردار تقی مهری درباره مجازات اقدامات مجرمانه برای معافیت از سربازی گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا پنج سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، ادامه داد: چنانچه تقلب یا جعل و یا دریافت رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبان با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ۱۰ سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان