Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@18:34:43 GMT

بند قرارداد عامل جدایی بازیکن استقلال

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۸۷۱۳

بند قرارداد عامل جدایی بازیکن استقلال

امیرحسین حسین زاده هافبک جوان آبی پوشان که به واسطه یک فصل درخشش در این تیم توانست به تیم ملی رسیده و حتی حالا برخی از کارشناسان خارجی از او به عنوان بازیکنی که می‌تواند پدیده ایران در جام جهانی باشد یاد می‌کنند، خیلی زود سودای جدایی از این تیم و ترانسفر به فوتبال اروپا را در سر پروراند و پیشنهادی که از فوتبال بلژیک دریافت کرد، او را برای رسیدن به این آرزو مصمم‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده حداقل برای فصل آینده هم با استقلال قرارداد دارد. اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی می‌تواند قراردادش را فسخ نماید. این بند حالا به دردسری برای آبی‌ها تبدیل شده و شانس این بازیکن جوان را برای جدایی بیشتر کرده است.

مدیران استقلال که اصرار سرمربی جدیدشان را برای حفظ این بازیکن ارزشمند شاهد هستند، در تلاشند تا حسین زاده را راضی کنند که البته هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

سرنوشت ملی پوش جوان استقلال هنوز به درستی مشخص نیست و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه خواهد افتاد و تصمیم نهایی حسین زاده برای ادامه فوتبالش چه می‌شود.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1646141

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند