Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ون پارس گفت: توانستیم بر بازی مسلط شده و با اعمال تغییرات در نیمه دوم، به تک گل برتری برسیم. اخراج کاویانی جای سوال دارد، اما به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

سعید جهانگیری، پس از پیروزی یک بر صفر برابر شهرداری بندرعباس در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دو کشور، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دویست دقیقه برای رسیدن به لیگ یک پیش رو داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سطح باید با منطق فوتبال بازی کنیم و خدارو شکر این مهمترین اصل تیم ما بود. 

وی افزود: اگرچه در نیمه اول موقعیت‌هایی به حریف دادیم، اما رفته رفته در بازی جا افتادیم و در نیمه دوم با تغییرات اعمال شده، توانستیم به گل دست پیدا کنیم. از اینکه گل دوم را نزدیم ناراحت هستم، اما در بازی برگشت پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد. 

جهانگیری با اشاره به اخراج امین کاویانی، خاطرنشان کرد: کاویانی یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان است و برای من اخراج او جای سوال دارد، اما به تصمیم داور احترام می‌گذارم. داور هم اشتباه می‌کند و  باید این مسائل را در تیم پشت سر بگذاریم. 

وی تاکید کرد: نبود یک بازیکن‌ تیم را اذیت می‌کند، اما بازیکنان جایگزین وجود دارند. 

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس درباره شرایط سخت آب‌وهوایی بندر عباس و برگزاری بازی برگشت در بندرعباس، توضیح داد: برای سختی شرایط آب و هوایی بندرعباس برنامه‌ریزی داشتیم و تمهیدات ویژه‌ای داریم و امیدواریم که دچار مشکل در هوای با رطوبت بالا نشویم. 

تیم فوتبال ون پارس نقش جهان شامگاه(سه‌شنبه،۷ تیر) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که اصفهانی‌ها توانستند با برتری یک بر صفر برابر حریف بندری خود در دیدار رفت، یک گام به صعود نزدیک‌تر شوند.

بازی دوم دو تیم در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ آزادگان، دوشنبه،۱۳ تیر در بندرعباس برگزار خواهد شد تا تکلیف آخرین تیم صعودکننده به لیگ دسته یک مشخص شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها لیگ دسته دو فوتبال ون پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳