Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:09:00 GMT

هوای زنجان خنک می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۸۷۵۳

هوای زنجان خنک می‌شود

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده استان زنجان شرایط جوی پایداری را بدون بارش خواهد داشت.
وی یادآوری کرد: در حال حاضر از شدت گرد و غبار در استان زنجان کاسته شده است و هم اکنون شرایط سالمی را داریم.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا از صبح فردا روند کاهشی دارد و هوای خنکی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده میزان کاهش گرما چهار تا ۶ درجه خواهد بود، اظهار داشت: این روند تا اوایل هفته آینده در استان زنجان تداوم می‌یابد.
وی، دمای فعلی شهر زنجان را ۲۱ درجه بالای صفر بیان کرد که نسبت به روز گذشته در این ساعت تغییری ندارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان، چورزق با ۴۰ درجه سانتیگراد و خیرآباد با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و خنک ترین ایستگاه های استان در شبانه روز گذشته ثبت شدند.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی زنجان آلودگی هوا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی زنجان آلودگی هوا زنجان اداره کل هواشناسی زنجان آلودگی هوا زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش شدید باد در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پدیده جوی خاصی طی این هفته در استان نخواهیم داشت، گفت: پدیده غالب جوی امروز وزش باد شدید از بعد از ظهر در استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان غالباً صاف گزارش شده است، افزود: شرایطی که امروز در استان حاکم شده، تا اواسط هفته جاری در استان تداوم داشته و از اواسط هفته بارندگی برای استان پیش‌بینی شده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه دمای هوای استان زنجان از امروز تا روز سه‌شنبه هفته جاری به تدریج روند افزایشی به خود خواهد گرفت، اظهار کرد: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این وضعیت از روز چهارشنبه این هفته کمی تغییر یافته و دمای هوا در اغلب مناطق استان خنک‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای کنونی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۴ و ۲۵ درجه، ابهر ۴ و ۲۵ درجه، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6089605

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی