Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران داروگر با امضای طوماری از رئیس قوه قضاییه خواستند به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا، ۲۵۰ کارگر شرکت داروگر دست به دامان قوه قضاییه شدند. این کارگران در هفته‌ی قوه قضاییه با امضای طوماری خطاب به رئیس قوه، درخواست کردند به مشکلات این واحد قدیمی رسیدگی شود.

محمدرضا فرزعلیان (رئیس محور غرب و شمالغرب کانون شورهای اسلامی کار استان تهران) در این رابطه می‌گوید: در هفته گذشته، پس از اعتراض کارگران و احضار مدیرعامل این شرکت به نیروی انتظامی چیتگر، یک ماه حقوق کارگران وایز شد ولی همچنان سه ماه بیمه کارگران واریز نشده و دو ماه حقوق معوق مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در داورگر، تولید همچنان تعطیل هست و کارگران همچنان چشم انتظار کمک دولت و قوه قضائیه هستند؛ این ۲۵۰ کارگر امیدوارند ریاست قوه قضاییه به میدان بیاید و ضمن رسیدگی به تخلفات مدیران، این واحد قدیمی و باسابقه را نجات دهد؛ حیف است داروگر این‌چنین تعطیل بماند و کارگران باسابقه‌ی آن بلاتکلیف باشند.

تماشاخانه ببینید| قتل به دلیل زیاد بودن سُس مایونز ساندویچ در آمریکا ببینید| سارق: روزانه ۲۰ عدد گوشی سرقت می‌کردم / اظهارات وقیحانه یک سارق مسلح به مالباخته در مقابل دوربین فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!

به گزارش صدای ایران از ایلنا،کارگران پیمانکاری پتروشیمی چوار ایلام در تماس با خبرنگار ایلنا، از خلف وعده‌های مدیران پتروشیمی انتقاد کردند.

یکی از این کارگران گفت: قرار بود برج ۱۱ سال قبل طرح طبقه‌بندی اجرا شود بعد گفتند از ابتدای سال جدید این کار صورت می‌گیرد الان در میانه اردیبهشت هستیم و خبری از طبقه‌بندی نیست.

به گفته این کارگر، مشخص نیست چه زمانی قرار است طرح طبقه‌بندی برای حدود ۶۰۰ کارگر پیمانکاری این پتروشیمی اجرایی شود.

کارگران پیمانکاری پتروشیمی چوار در عین حال از حذف برخی آیتم‌های مزدی در فیش حقوقی خبر دادند؛ به گفته آنها، مولفه‌هایی مانند بدی آب و هوا و سختی کار از فیش حقوقی پیمانکاری‌ها حذف شده است.

یکی از این کارگران در مورد فیش حقوقی خود گفت: ما پیمانکاری‌ها با در نظر گرفتن سنوات و اضافه کار به زحمت ۱۸ میلیون تومان می‌گیریم، اما کارگرانی که با خود شرکت قرارداد دارند حقوق ماهانه‌شان ۳۰ میلیون تومان است.

سال گذشته چند خودکشی در پتروشیمی چوار ایلام خبرساز شد؛ پس از آن، مدیران این واحد قول دادند که وضعیت حقوق و مزایای کارگران بهبود می‌یابد، اما با گذشت چند ماه حتی طرح طبقه‌بندی هم اجرا نشده است.


دیگر خبرها

  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند