Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان  طی روزهای گذشته، مطالبی پیرامون سفر زیارتی حج واجب استاندار خوزستان در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، که این مساله دستاویزی برای مطامع شخصی و خلق موقعیت جدید جهت بهره برداری سیاسی برخی افراد شده است.

در ادامه این مطلب آمده است ثبت نام حج تمتع استاندار خوزستان به صورت شخصی بوده و در سال ۸۶ مانند همه افراد عادی ثبت نام از طریق واریز وجه در سامانه مربوطه انجام شده است، در سال ۱۳۹۹ تمام اقدامات برای رفتن به این سفر معنوی انجام شده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، کشور عربستان اجازه انجام حج را برای همه کشورها ممنوع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روابط عمومی افزود: با توجه به واریز وجوه مربوطه در سال ۹۹ ، سهمیه وی  محفوظ ماند و مجددا همانند سایر افرادی که کار ثبت نام و تعیین کاروان خود را انجام داده بودند، در سال جاری با اعلام آزاد شدن سفر حج، با هماهنگی و اجازه وزارت کشور و اطلاع دفتر رئیس جمهور برای این سفر اقدام شده است.

روابط عمومی استانداری خوزستان تاکید کرد استاندار خوزستان برای طولانی نشدن سفر، پس از انجام اعمال واجب حج، با اولین پروازهای کاروان های حجاج به کشور باز می‌گردد هر چند برخی افراد با نیات سیاسی و با نشر اظهارنظرهای خلاف واقع به دنبال اهدافی واهی هستند،به طوری که هک شرکت فولاد خوزستان از سوی دشمنان قسم خورده کشور را نیز به این سفر زیارتی ارتباط می‌دهند این در حالی است که وقوع این اتفاق ارتباطی به حضور یا عدم حضور استاندار در استان ندارد.

روابط عمومی استانداری خوزستان افزود رفع مشکلات مهم و حیاتی استان مطابق برنامه‌های زمانبندی شده استاندار از زمان عهده داری مسئولیت وی تاکنون در حال انجام است و در این راستا اعتبارات خوبی از طریق مصوبات سفر رییس جمهوری برای استان خوزستان با پیگیریهای استاندار در جلسات کشوری به استان تخصیص یافت که طی سالهای گذشته کم سابقه بوده است.

رفع مشکل بحران شرکت کشت و صنعت هفت تپه پس از سال‌های متمادی، پیگیری تمرکز حسابهای شرکت های مستقر در استان در خود استان ، مدیریت تنش آبی و کشت در پاییز سال گذشته که می‌توانست منجر به بحران شود، سرعت بخشی یه طرح آبرسانی غدیر، کسب رکورد تولید گندم و بیشترین خرید تضمینی گندم در کشور، اصلاح بخش عمده زیرساخت‌های شبکه فاضلاب در سراسر استان، پیگیری و تکمیل راه های موصلاتی استان با مرکز که چندین بلاتکلیف مانده ‌اند و … تنها بخش کوچکی از اقداماتی است که می توان به آن‌ها اشاره کرد.

از سوی دیگر  استاندار خوزستان در حادثه اخیر متروپل به صورت شبانه روزی و مستمر از ساعات اولیه حادثه تا پایان مراحل آوار برداری به دور از هر گونه هیاهوی رسانه ای در محل حادثه حضور داشت و امکانات و هماهنگی های لازم را در جهت آوار برداری و امداد و نجات انجام داد.

در این میان انتظار می‌رود افراد ضمن دوری از حواشی که تاکنون هیچ دستاوردی برای استان نداشته است از انتشار برخی موضوعات که منتج به مخدوش شدن اذهان عمومی می‌شود خودداری کنند و اخبار اقدامات استانداری در روزهای اخیر را از منابع رسمی پیگیری نمایند.

این روابط عمومی در پایان اظهار داشت: آقارضا فتوحی، معاون اقتصادی استانداری خوزستان به عنوان کفیل استاندار  تا بازگشت استاندار خوزستان به صورت تام الاختیار مسئولیت امور محوله را بر عهده دارد.

برچسب‌ها حج تمتع استانداری خوزستان خوزستان صادق خلیلیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حج تمتع استانداری خوزستان خوزستان حج تمتع استانداری خوزستان خوزستان صادق خلیلیان استانداری خوزستان استاندار خوزستان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد