Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@07:12:59 GMT

عرفاتی مدیرعامل ایسنا شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۹۱۷۵

عرفاتی مدیرعامل ایسنا شد

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در بخشی از حکم روح الله دهقانی فیروزآبادی خطاب به مدیرعامل جدید ایسنا آمده است: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به‌عنوان یک رسانه‌ حرفه‌ای و پیشرو، یکی از سرمایه‌های ارزشمند کشور و جهاددانشگاهی است. با توجه به لزوم نوآوری، ارتقا و توسعه‌ در این رسانه و عطف به تجربیات و توانمندی‌های جنابعالی، شما را به‌عنوان « سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیأت مدیره » منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: لازم است برای نیل به اهداف عالی این رسانه مأموریت‌های زیر موردتوجه ویژه قرار گیرد:

۱- برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقای کیفیت و کمیت تولید خبر و محتوا با توجه به سه اصل خوب، مفید و امیدبخش بودن

۲- بهینه‌سازی و ارتقای ساختار و مدیریت برای نظارت بر سلامت و صحت اخبار و محتوا در حین توجه به‌سرعت انتشار و استقلال رسانه

۳- توجه ویژه و برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه‌ی نوآوری رسانه‌ای و استفاده از فناوری‌های جدید نرم و فرهنگی برای رویش و زایش، مجموعه‌های جدید در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

۴- همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ای برای رشد و بالندگی، رکن مولود انقلاب “جهاددانشگاهی“ و جریان سازی دستاوردهای علمی_فرهنگی، فناوری و نوآوری آن به‌عنوان “زیست بوم نوآوری نخبگان کشور“

۵-تشکیل هدفمند و منظم جلسات هیات مدیره و تدوین سند برنامه‌ی‌ راهبردی و ارزیابی شاخص‌های رشد و توسعه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مهدی عرفاتی که پیش‌ازاین به‌عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت مشغول فعالیت بود، مدیرمسوول و سردبیر روزنامه جام جم، معاون خبر روزنامه فرهیختگان و سردبیر خبرگزاری‌های نسیم و دانشجو را در کارنامه خود دارد.

 رییس جهاد دانشگاهی همچنین در احکامی جداگانه عیسی علیزاده معاون هماهنگی و امور مجلس و محمدرضا دهقانی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی یزد را به‌عنوان دیگر اعضای هیات مدیره خبرگزاری ایسنا منصوب کرد. 

جمال رحیمیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نیز عضو حقوقی این خبرگزاری به شمار می‌رود.

دهقانی فیروزآبادی همچنین در نامه‌هایی جداگانه از تلاش‌های صادقانه علی متقیان در زمان تصدی مدیرعاملی خبرگزاری ایسنا و  محمدحسین ایمانی خوشخو، سید عبدالحمید احمدی و مهندس علیرضا زجاجی اعضای سابق هیات مدیره این خبرگزاری قدردانی کرد.

برچسب‌ها روزنامه جام جم خبرگزاری ایسنا سید عبدالحمید احمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روزنامه جام جم خبرگزاری ایسنا سید عبدالحمید احمدی روزنامه جام جم خبرگزاری ایسنا سید عبدالحمید احمدی خبرگزاری دانشجویان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، دانشگاه های اسپانیا نیز امروز سه شنبه به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند.

بر اساس اعلام این رسانه، دانشجویان دانشگاه های اسپانیا در شهر مادرید پایتخت این کشور نیز در ابراز همبستگی با فلسطین چادرهایی برپا کرده و خواستار پایان جنگ در نوار غزه و توقف سرمایه گذاری ها در اراضی اشغالی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی اِی بی سی نیوز، در اسپانیا ده‌ ها دانشجو بیش از یک هفته را در یک چادرهای معترضان حامی فلسطین در پردیس دانشگاه «والنسیا» گذرانده‌ اند.

گزارش این رسانه در این خصوص حاکیست: اردوهای مشابهی از دیروز دوشنبه در دانشگاه بارسلونا و دانشگاه کشور باسک هم برپا شد. گروهی به نمایندگی از دانشجویان در دانشگاه‌ های دولتی مادرید اعلام کردند که اعتراضات خود را در روزهای آینده علیه جنگ افزایش خواهند داد.

این در حالیست که تظاهرات های مشابهی نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت های اشغالگران قدس در غزه در سراسر جهان به صورت روزانه در حال برگزاری است.

کد خبر 6099615

دیگر خبرها

  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از واژه اسرائیل در رسانه‌های عراق