Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه پویان گفت: خانم ۶٧ ساله‌ای با درد و بزرگی شکم مراجعه کرد و پس از معاینات اولیه، توده‌ای بزرگ در تخمدان این بیمار مشاهده شد.

او گفت: با بررسی‌های تخصصی و انجام آزمایش‌های مختلف، بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت و توده‌ای با ابعاد بیست سانتی‌متر و وزن حدود دو کیلوگرم از تخمدان این بیمار، با موفقیت خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصص زنان و زایمان بیمارستان شهدای سلامت گفت: در این عمل جراحی که با همکاری محمدرضا صاکی متخصص جراحی عمومی، فاطمه خیاط متخصص رادیولوژی و وحید پروین متخصص بیهوشی انجام شد، به طور همزمان کیسه صفرای بیمار نیز که حاوی سنگ صفرا بود خارج شد و در حال حاضر، وضعیت جسمانی بیمار مطلوب و رضایت‌بخش است.

پویان گفت: عمل کیست‌های بزرگ تخمدان به طور شایع در بیمارستان‌های مراکز استان و توسط تیم فوق تخصصی انجام می‌شود، برداشت توده با انجام تکنیک‌های مورد نیاز عمل، به طور کامل در بیمارستان شهدای سلامت انجام شد.

متخصص زنان و زایمان بیمارستان شهدای سلامت گفت: معاینات منظم و توجه به علائمی مانند بزرگی ناگهانی شکم بسیار مهم است، تومور‌های تخمدان می‌توانند خوش‌خیم و یا بدخیم باشند که بر اساس تومور مارکرها، آزمایشات خاص، تصویربرداری‌ها (سونو، سی‌تی‌اسکن و MRI) ارزیابی می‌شوند.

با آسیب‌شناسی پس از عمل، نتیجه قطعی معلوم می‌شود و جراحی دقیق در موارد مشکوک به بدخیمی، در رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار حایز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خروج توده از شکم بیمار بیمارستان شهدای نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت