Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در عسلویه برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز (سه‌شنبه، هفتم تیرماه) در نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه میعانات گازی پارس جنوبی اظهار کرد: پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، پشتیبانی از تولید و صدور میعانات گازی پارس جنوبی را عهده‌دار است، به نحوی که برای تداوم صدور میعانات گازی، پایداری و جلوگیری از توقف تولید پالایشگاه‌ها، کارکنان این شرکت با توجه به تجربه، توانمندی و دانش سازمانی خود مأموریت‌ها را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحویل‌گیری پایانه زمینی و تأکید شرکت ملی نفت ایران برای توسعه فعالیت‌ها و بارگیری ایمن و به‌موقع افزود: باید برای این کار شرایط استاندارد، ایمنی و کمبود سرمایه انسانی و تهیه نرم‌افزار تخصصی کار مورد توجه قرار گیرد و نیازسنجی‌های مورد نیاز در اسرع وقت بررسی و برای دریافت مجوزهای لازم اقدام و پیگیری لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نقش‌آفرینی کارکنان در همه بخش‌ها و مدیریت‌ها به‌منظور تحقق اهداف و برنامه‌های صنعت نفت و شرکت اشاره و تصریح کرد: کارکنان در شرایط سخت آب‌وهوایی و در مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند و در مسیر توسعه کشور گام برمی‌دارند،‌از این رو حمایت از این سرمایه‌های ارزشمند لازم است.

در این نشست مسائل مربوط به ساختار سازمانی منطقه با توجه به توسعه منطقه و افزایش حجم فعالیت‌ها، کمبود سرمیاه انسانی در بخش پایلوت، وضع پیمان‌های ترابری و غذای کارکنان و ایجاد امکانات رفاهی برای خانواده‌های کارکنان ساکن در منطقه بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت پایانه های نفتی ایران میعانات گازی پارس جنوبی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران