Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:42:56 GMT

جریان مطالبه‌گری در سیستان و بلوچستان ضعیف است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۹۸۸۱

جریان مطالبه‌گری در سیستان و بلوچستان ضعیف است

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حزب موتلفه یک تشکل قدیمی است که کار خود را با محوریت دیانت و ولایت فقیه آغاز کرده و توفیق داشته با همین محور کار و فعالیت خود را دنبال کند.
امام جمعه زاهدان مطالبه‌گری در سیستان و بلوچستان دچار رخوت و کندی دانست و افزود: باید در مجموعه‌های مختلف توانسنجی کرده و مشخص کنید که در برابر آسیب‌های موجود قادر به انجام چه اقداماتی هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله محامی برنامه‌ریزی جهت تقویت فعالیت‌ها را خواستار شد و افزود: اجماع به راحتی تحقق پیدا نخواهد کرد و همه افراد حاضر به همکاری نیستند و باید به عنوان یک نقطه هدف با انعطاف و توجیه بیشتر مسیر را دنبال کنید تا دایره چتر حمایتی خود را  بیشتر گسترش داده و بتوانید افراد بیشتری را داشته باشید.
وی گفت: برای ایفای نقش مطلوب و رفع سستی و رخوت‌ها باید پیشران و پیشتاز بوده و این رخوت و کندی را کاهش دهید زیرا در غیر این‌صورت مشکلات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایجاد خواهد شد.
امام جمعه زاهدان خطاب به جمع حاضر تاکید کرد: باید توان خود را تجمیع کرده و تلاش کنید تا چند مشکل عمده استان را پیگیری و در این جهت از آسیب‌ها غفلت نکنید.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان مصطفی محامی نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان مصطفی محامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان