Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@08:42:48 GMT

هديه رجا به زوجين به مناسبت روز ازدواج

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۹۸۹۱

خبرگزاری آریا-شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت گرامی‌داشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه‌ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه‌کشی بین زوجین اجرا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رجا، سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها از 9 تا 15 تیر ماه سال 1401 مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوجینی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی 21 تیر 1400 (روز ازدواج سال گذشته) تا 15 تیر ماه سال 1401 باشد، مشمول شرکت در این قرعه کشی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا علی سلیمانی گفت: در این طرح به صورت قرعه‌کشی به هفت زوج با شرایط مذکور، چهار عدد بلیت رایگان در مسیر انتخابی با اعتبار زمانی تا 30 دی امسال اعطا می‌شود.
سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا روش ثبت نام زوجین به منظور شرکت در قرعه‌کشی را ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین تا تاریخ 27 تیر 1401 به اینستاگرام شرکت رجا به نشانی rajarail@ عنوان و اضافه کرد: در صورتی که هر یک از زوجین دریک سال گذشته با یکی از قطار‌های رجا سفر کرده باشند و مدرکی مانند بلیت یا مشخصات سفر همراه با سایر مدارک مرتبط را ارسال کنند، شانس برنده شدن ایشان در قرعه کشی افزایش خواهد یافت.
علی‌سلیمانی در خصوص زمان قرعه‌کشی این طرح، اعلام کرد: قرعه‌کشی به صورت زنده از شبکه اینستاگرام رجا، در روز 29 تیر ماه 1401 مصادف با ولادت هفتمین اختر آسمان امامت، امام موسی کاظم (ع) برگزار می‌شود.
سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن 1539 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان در بیشتر نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های آنان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ازدواج قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی