Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادعای کارلوس کی روش با سند تایید شده است

گویا کارلوس کی روش برنده دعوای جنجالی با فدراسیون فوتبال مصر است.

به گزارش طرفداری، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران از هفته گذشته با فدراسیون فوتبال مصر وارد چالشی بزرگ شده و چندین بار علیه فدراسیون این کشور بیانیه های تند منتشر کرد و مدعی شد مسئولان این سازمان در پرداخت مطالباتش ناعدالتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از زمانی آغاز شد که هفته گذشته فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد مطالبات عقب افتاده کی روش را پرداخت کرده و با این مربی پرتغالی به صور کامل تسویه کرده است.

اما یک روز بعد کی روش با انتشار بیانیه ای به شدت از فدراسیون مصر انتقاد کرد. سرمربی سابق ایران مبلغ 25 هزار دلار از دستمزدش را کمتر گرفته بود و مصری ها این مبلغ را به عنوان جریمه غیبت کی روش در نشست خبری دیدار با مراکش در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا از دستمزدش کسر کرده بودند.

اما کی روش این اقدام فدراسیون فوتبال مصر را ناعادلانه دانست چون مدعی بود دلیل غیبت او از نشست خبری ترافیک غیرمعمول در کامرون و کوتاهی نیروهایی امنیتی کشور میزبان بیان کرد.

کی روش معتقد است شرایط خارج از کنترل باعث شد تا کاف جریمه 50 هزار دلاری را به خاطر غیبت این مربی در نشست خبری صادر کند ولی در نهایت با وجود اعتراض مصری ها این رقم 25 هزار دلار شد.

کسر 25 هزار دلاری از دستمرد کی روش به خاطر عدم حضور در نشست خبری باعث برپایی جنجالی بزرگ میان سرمربی سابق ایران با مصری ها شد.

در همین رابطه امروز سایت «یلاکووره» مصر با انتشار فیلم کامل گیر افتادن اتوبوس تیم ملی مصر در ترافیک کامرون حقیقت را فاش کرد و ادعای کی روش بر مقصر نبودن در این غیبت را تایید کرد تا به نوعی در این پرونده حق با کی روش باشد. در زیر می توانید فیلم گیر افتادن اتوبوس کی روش در ترافیک غیرقابل کنترل کامرون را تماشا کنید.


 

اخبار داغ 

بازگشت سرباز به خانه؛ ادامه خدمت زیر پرچم استقلال واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل سادیو مانه: در جایگاهی نیستم که در مورد آینده لواندوفسکی صحبت کنم؛ مسلمان هستم و به آن افتخار می کنم روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مصر نشست خبری کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به دنبال انتخاب جانشین توماس توخل است. این سرمربی و باشگاه توافق کرده‌اند که در پایان فصل قطعی همکاری کنند.

بعد از عدم توافق با ژابی آلونسو، طی روزهای اخیر از رالف رانگنیک به عنوان گزینه جدی بایرن مونیخ نام برده شد. سرمربی فعلی تیم ملی اتریش مذاکره با بایرن را تایید کرد اما هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است.

رسانه‌های آلمانی تایید کردند که تکلیف انتخاب سرمربی بایرن مونیخ به بعد از بازی حساس مقابل رئال مادرید موکول شده چراکه امکان دارد توخل با شکست نماینده اسپانیا، بایرن را به فینال چمپیونزلیگ برساند.

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، با تایید این موضوع پس از بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت گفت:"همیشه گفته‌ام که با مربیان مختلفی مذاکره می‌کنیم. ما در داخل باشگاه با هم صحبت کردیم و تصمیم خود را در مورد یک نامزد گرفته‌ایم. الان منتظریم ببینیم چه می‌شود. مهمترین چیز در حال حاضر بازی سه شنبه مقابل رئال مادرید است. بعد از آن خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

او درمورد اینکه دقیقا چه روزی مربی بعدی معرفی می‌شود، گفت:"در 2-3 روز آینده همه چیز فقط مربوط به رئال مادرید خواهد بود. من و کریستوف فروند به طور همزمان سعی خواهیم کرد همه چیز را بررسی کنیم. اما در حال حاضر هیچ تصمیمی قبل از بازی رفت مقابل رئال مادرید نمی‌گیریم."

او نظر شخصی خودش برای انتخاب رانگنیک را اینطور توضیح داد:"رالف رانگنیک یک مربی مطرح و کسی است که همیشه در لیست ما بوده است. باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی می‌افتد."

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان