Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:02:01 GMT

بازسازی رویداد غدیرخم در اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۰۲۶۸

بازسازی رویداد غدیرخم در اصفهان

دبیر اجرایی ستاد بازسازی واقعه غدیرخم از اجرای نمایشی به مناسب همین روز در سال جاری خبر داد.

جواد الهی‌فر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویدادی که در هجدهم ذی‌الحجه اتفاق افتاده از طواف کعبه تا خطبه‌خوانی غدیر، به شکل نمایش درآمده و در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این رویداد معنوی، بصیرت افزایی مردم و جهاد تبیین واقعه غدیرخم است و همچنین شاهد خطبه‌خوانی غدیر و حقانیت حضرت امیرالمومنین (ع) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی ستاد بازسازی واقعه غدیرخم از عموم مردم دعوت کرد با تماشای این رویداد، تا شاهد حقانیت امیرالمومنین (ع) به واسطه خطبه خوانی و بیعت مجدد با حضرت مهدی باشند.

الهی فر گفت: این برنامه بیست‌وهفتم تیرماه از ساعت ۱۷ در محل خیابان امام خمینی (ره) ورودی عاشق آباد جنب پایانه اتوبوس‌رانی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این نمایش با استفاده از ۱۳۰ هنرور اجرا می‌شود.

گفتنی است، واقعه غدیر که به موضوع امامت امیرمومنان و جانشینی پیامبراکرم (ص) اشاره دارد، موضوع اتصال نبوت به امامت و از مهمترین اعیاد مسلمانان به شمار می‌آید. در احادیث شیعه تعابیری هم چون عیدُاللهِ الاکبر (بزرگ‌ترین عید الهی)، عید اهل بیت محمد (ص) و اشرف الاعیاد (والاترین عید) برای این روز به کار رفته است.

کد خبر 584878

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عید سعید غدیر خم واقعه غدیر خم خطبه خوانی عید اهل بیت عاشق آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است