Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:41:04 GMT

۳۰۰ سند جدید برای موقوفات اصفهان صادر شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۰۶۳۸

۳۰۰ سند جدید برای موقوفات اصفهان صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اصغر توسلی با اشاره به اینکه در سال جاری دریافت یک هزار سند مالکیت برای موقوفات استان اصفهان در دستور کار است، اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری ۳۰۰ سند دریافت شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه تبدیل سند دفترچه‌ای به تک برگی نیز ۴۵۰ سند در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در این زمینه نیز از ابتدای امسال حدود ۱۰۱ سند دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بخش اجاره نیز تنظیم سند برای حدود هشت هزار و ۴۶۴ موقوفه را در دستور کار داریم، اضافه کرد: تا کنون ۴۱۵ سند تنظیم شده است که معادل ۲۵ درصد از کل سهمیه است.

وی افزود: در بخش تجدید اسناد اجاره نیز تا کنون یک هزار و ۳۳ سند تجدید شده است

حجت‌الاسلام توسلی برای اشاره به ثبت مباحث حقوقی در سامانه «بارای» نیز ابراز داشت: سعی ما تعامل با دیگر دستگاه‌ها برای کاهش ورود پرونده‌ها به مراجع قضائی بوده است، البته از گذشته پرونده‌هایی را داریم که از گذشته وجود داشته، بر این اساس باید حدود ۷۷۰ سند را در این سامانه ثبت کنیم که تاکنون بیش از ۶۰ درصد ثبت شده است

وی با بیان اینکه پیگیری‌های مدیران شهرستانی در زمینه دریافت اسناد مالکیتی قابل ستایش است، ابراز داشت: پیش بینی ما این است که در ۹ ماه امسال برنامه تکلیف شده را محقق کنیم.

معاون امور حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین اسناد در دستور کار سال جاری متعلق به ۱۴۰ رقبه مسجد جامع اصفهان است.

کد خبر 5526595

منبع: مهر

کلیدواژه: سند مالکیت اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان اصغر توسلی بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز ویروس کرونا مواد مخدر مشهد خراسان رضوی ایلام سنندج کرمانشاه اردبیل آمار کرونا بیرجند دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان یزد، مهدی اقبال با بیان اهمیت جایگاه اراضی فرودگاه یزد عنوان کرد: زمین های فرودگاه شهید صدوقی یزد که در تملک شرکت‌های فرودگاه های کشور هستند، از سمت شمال به ایستگاه فرعی راه‌آهن و شهر شاهدیه، از شرق به بلوار آزادگان، از جنوب شرق به جاده خضرآباد و از غرب و جنوب‌غربی به جاده کنارگذر یزد دسترسی دارند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه این اداره در سال گذشته موفقیت های زیادی در اجرای قانون جامع حدنگاری و کاداستر بویژه کاداستر اراضی زراعی داشته، امسال هم در تلاشیم تا با هدف ارائه خدمت بی منت و صادقانه، فعالیت‌ها را گسترش دهیم.

اقبال گفت: فرودگاه بین المللی شهید صدوقی در ۱۵ دیماه سال ۱۳۴۸ در شهر یزد به مساحت ۵۷۵ هکتار و ۱۲۳۶ متر ارتفاع از سطح دریا، در ۱۰ کیلومتری غرب یزد ساخته شده که علاوه بر حمل‌ونقل مسافران، پروازهای تجاری در آن هم صورت می‌گیرد از این رو در طبقه بندی فرودگاه‌های کشور، فرودگاه شهید صدوقی در رتبه‌ بین المللی قرار گرفته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تاکیدات رییس قوه و رئیس سازمان ثبت کشور و الزامات قانونی مبنی بر اجرای کامل قانون جامع حدنگار ادامه داد: در این راستا، صدور سند مالکیت تمامی اراضی و املاک دولتی و مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093302

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • حکم جلب شما صادر شد
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد