Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه میهنی کردستان عراق به اظهارات رهبر جریان صدر این کشور درباره کاندیدا شدن برهم صالح برای ریاست جمهوری و "وابسته و غیرملی‌گرا" خواندن او اعلام کرد، برخی کاندیداهای ریاست جمهوری مستقیما با اسرائیل تعامل دارند.

به گزارش ایسنا، غازی کاکائی، عضو حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق در گفتگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز این کشور اظهار کرد: در حالی که کارها به سمت برخی توافق‌ها و تشکیل یک کابینه در جریان بودند، توییت مقتدی صدر (رهبر جریان صدر عراق) فضای سیاسی کشور را پیچیده‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکائی با اشاره به اینکه انتشار متن قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در روزنامه رسمی "الوقائع" به معنی تایید ضمنی رئیس جمهور است، گفت: صدر در روزهای آینده توییت خود را بازنگری خواهد کرد.

این عضو حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق افزود: توییت صدر با همکاری حزب دموکرات کردستان منتشر شد و صدر در توییت خود به برهم صالح ظلم کرد.

او در ادامه گفت: کاندیداهای دیگری برای ریاست جمهوری وجود دارند که باید متهم شوندمستقیما و با مدارکی که به آقای صدر ارائه شد، با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند، چرا صدر علیه آنها توییت نمی‌کند؟!

کاکائی در پایان نیز گفت: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق با چارچوب هماهنگی درباره تایید هر کاندیدایی که اتحادیه برای ریاست جمهوری معرفی کند، توافق کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه میهنی کردستان عراق مقتدي صدر برهم صالح اتحادیه میهنی کردستان عراق ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند

منابع خبری گزارش دادند که رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق امروز-یکشنبه- به تهران سفر خواهد کرد.

طبق گزارش الفرات‌نیوز، وی قرار است در این سفر با مسئولان ارشد ایران دیدار و رایزنی کند.

رسانه‌های عراقی جزئیات و اهداف این سفر را اعلام نکردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • بارزانی وارد تهران شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسل
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار