Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: سرویس‌دهی خطوط یک و دو قطار شهری همزمان با برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها یک ساعت افزایش پیدا می‌کند.

وحید مبین‌مقدم دراین خصوص افزود: با توجه به برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها در روز جمعه دهم تیرماه، ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری به مسافران به‌ویژه داوطلبان کنکور در این روز با یک ساعت افزایش در ابتدای صبح صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی ضمن اشاره به اینکه سرویس‌دهی قطار شهری در روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح شروع می‌شود، اظهار کرد: به دلیل برگزاری آزمون سراسر سرویس‌دهی خط یک و خط دو قطار شهری در روز جمعه دهم تیرماه با یک ساعت افزایش سرویس‌دهی در ابتدای صبح از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و آمادگی کامل ناوگان سامانه قطار شهری، داوطلبین می‌توانند در کمال آرامش و اطمینان برای حضور به‌موقع در آزمون با برنامه‌ریزی مناسب از این سامانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطارشهری مشهد کنکور سراسری قطار شهری سرویس دهی یک ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی