Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه و به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در دیدار با رییس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان همدان، افزود: تعامل میان مجموعه قضایی و مدیران اجرایی استان در دولت سیزدهم بسیار سازنده است به نحوی که در بزنگاه‌های حساس، این حُسن همکاری موجب برداشتن گام‌های بسیار موثر و بلندی در مسیر رشد و توسعه استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه آیت الله شهید بهشتی و تقدیر از تلاش‌ها، تعامل و همراهی‌ قوه قضاییه در سطح استان، تصریح کرد: طرح‌های ابتکاری دادگستری استان همدان از جمله معتذرین موجب ترویج فرهنگ عذرخواهی، گذشت و بخشش شده است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: اجرای طرح ابتکاری معتذرین همچنین از حجم پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی در استان همدان کاسته و زمینه تقویت مصالحه را نیز فراهم کرده است. 

استاندار همدان اظهار داشت: عملکرد قوه قضاییه طی سال‌های اخیر بسیار مطلوب و امیدبخش بوده است و جایگاه آن همواره قوام بخش عدالت در جامعه است.

محمدرضا عدالت‌خواه رییس کل دادگستری استان همدان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی‌های استاندار، بخشی از فعالیت ها و برنامه‌های دستگاه قضایی در استان را تشریح کرد.

برچسب‌ها استانداری همدان دادگستری کل استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری همدان دادگستری کل استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان دادگستری کل استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد استان همدان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارشوی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.



کد خبر 848723 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه وزارت دادگستری شورای شهر شهردار استان خوزستان

دیگر خبرها

  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!