Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر ۴۳ ساله بی سرپرستی شده که دارای چهار فرزند است و از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردد.

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند سرکار خانم م ۴۳ ساله بی سرپرست دارای چهار فرزند از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مادر چندین ساله بیمار است و درحال حاضر هم شرایطش وخیم شده چرا که درمرحله اول کنسر سینه داشتند که با پیگیری‌های مددکار موسسه بهترشدند ولی چند روز پیش ناگهان درد شدیدی در ناحیه ستون فقرات شروع شد که بعداز آزمایش و امآرای و سيتي اسکن پزشکان تشخیص تومور (متاستاز ستون فقرات )دادند که بیمار فورا تحت‌ عمل جراحی ستون فقرات قرار گیرد ضمن اینکه باید تخمدان هم برداشته شود و بعد از عمل هم باید داروهاي هورمون درمانی را شروع کند که بسیار گران است و هیچ کسی را هم برای حمایت ندارد و متأسفانه حال عمومی این مادر اصلا خوب نیست.

از آنجا که شرایط بوجود آمده وخیم گزارش شده از شما نیک اندیشان و هموطنان عزیز تقاضای عاجل داریم که با کمک‌های خود یاری گر این مادر باشید تا انشاءالله با یاری خداوند متعال و همت شما خوبان این مادر را به آغوش خانواده برگردانیم.

سلامتی همه شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 02042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

تماشاخانه روایت ۷۵ سال عاشیقی حسن اسکندری با موسیقی آذربایجان/ «من رو عاشیق صدا نکنید، من به عاشیقی نرسیدم» (فیلم) ببینید| قتل به دلیل زیاد بودن سُس مایونز ساندویچ در آمریکا فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست