Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:12:11 GMT

بلاتکلیفی عجیب هافبک استقلال

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۱۱۳۷

بلاتکلیفی عجیب هافبک استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل مشخص نشدن وضعیتش برای فصل آینده، همچنان بلاتکلیف بین تیم دو فولاد خوزستان و استقلال است.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند در نیم‌فصل دوم بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر به‌صورت قرضی از تیم فوتبال استقلال راهی فولاد خوزستان شد. رضاوند در این تیم بازی‌های خوبی انجام داد و به نظر می‌رسید که مسئولان استقلال در پایان فصل او را برگردانند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد خوزستان نیز طبق درخواست جواد نکونام خواستار انتقال قطعی رضاوند به این تیم شده بود.

مدیران استقلال ابتدا بحث معاوضه رضاوند با علیرضا کوشکی بازیکن فولاد را مطرح کردند. در ادامه، استقلالی‌ها درخواست جدیدی دادند و خواستار معاوضه رضاوند با احسان پهلوان شدند. پهلوان با پایان قراردادش با پرسپولیس به فولاد پیوست و مدیران استقلال خواهان معاوضه این بازیکن با رضاوند شده‌اند که هنوز پاسخ مثبتی از فولادی‌ها دریافت نکرده‌اند.

رضاوند نیز به دلیل شرایطی که پیش آمده بلاتکلیف بین استقلال و فولاد قرار گرفته است. این بازیکن از مدیران استقلال خواسته است که زودتر تکلیف او را مشخص کنند، چرا که باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کند. رضاوند منتظر پاسخ مسئولان استقلال است که اگر او را می‌خواهند زودتر به وی اعلام کنند و اگر قرار باشد فولادی‌ها با معاوضه‌اش مخالفت کنند رضایت‌نامه قطعی‌اش را بگیرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فولاد خوزستان استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • مورد عجیب عبدالله
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز