Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواپیمایی کشوری از فرود اضطراری پرواز مشهد-مسقط هواپیمایی قشم در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، میراکبر رضوی مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی در این‌باره اظهار کرد: ساعت 1 بامداد صبح امروز بوقت محلی هواپیمای فوکر 1100 شرکت هواپیمایی قشم  با شماره پرواز 2118 از مبدا مشهد مقدس به مقصد مسقط با 81 مسافر و خدمه پروازی در حین تیک آف دچار ترکیدگی لاستیک یکی از چرخهای اصلی شده و خلبان ضمن اعلام به برج کنترل فرودگاه مشهد، درخواست آمادگی نیروهای زمینی برای مواجهه با این حادثه  را کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌لحاظ حفظ ایمنی خلبان تصمیم به مصرف سوخت در پرواز کرده و  پس از تخلیه سوخت، هواپیما در فرودگاه مشهد مقدس در سلامت کامل به زمین نشسته است.همه سرنشینان بدون مشکل از هواپیما تخلیه شده و به بخش ویژه ترمینال انتقال داده شدند.

وی با بیان این‌که مسافران در وضعیت خوبی بوده‌اند،‌ یادآور شد: بلافاصله هواپیمای جایگزین از طرف شرکت هواپیمایی قشم به  مشهد مقدس اعزام و مسافران صبح امروز به مقصد مسقط انتقال یافتند.

مدیر روابط  عمومی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد:‌ به‌محض وقوع، تیم بررسی حادثه در سازمان تشکیل و سریعا جهت بررسی موضوع به مشهد مقدس اعزام شدند. گزارش نهایی بررسی حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6093131

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است