Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا حمید مجیدی مهر در نشست اساتید و داوران قرآن کریم بانوان که با هدف هم‌اندیشی پیرامون مسائل مختلف قرآنی برگزار شد با اشاره به اهمیت انتقاد از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز گفت: ما نقش تسهیل‌کننده داریم و سعی داریم با توجه به اسناد بالادستی باکیفیت‌ترین فعالیت‌های قرآنی را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرکز امور قرآنی ۹۲ مأموریت مهم ملی را راهبری می‌کند که تنها یکی از این مأموریت‌ها برگزاری مسابقات قرآن است.

وی اظهار داشت: تصمیمات ما در مرکز امور قرآنی فقط مربوط به آقایان نیست. بحث اضافه شدن رشته ترتیل خواهران به مسابقات بین‌المللی قرآن و بازگشت رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی خواهران به مسابقات قرآنی نشان می‌دهد که در حوزه بانوان اتفاقات مهمی در مدار فعالیت مرکز امور قرآنی قرار گرفته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اشاره کرد و افزود: این طرح در دو دوره برگزار شده است و کسی هم معتقد نیست که نقصی در آن وجود ندارد. کمیته‌ای در حال بررسی ابعاد مختلف این طرح است و به اعتقاد من طرح سوم ساماندهی داوران نظر خیلی از منتقدین را جلب خواهد کرد که هم کرامت داوران در آن حفظ شده و هم به مأموریت‌های سازمان توجه شده است.

گفتنی است، در این نشست که توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ۴۰ نفر از اساتید و داوران قرآن کریم بانوان به‌منظور هم‌اندیشی پیرامون مسائل مختلف قرآنی حوزه بانوان به‌ویژه ایجاد هماهنگی، انسجام و ساماندهی در امور داوری قرآن کریم در بخش بانوان حضور داشتند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم قرآن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم قرآن مرکز امور قرآنی مسابقات قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند