Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@14:47:16 GMT

شرکت یک هزار و 872  داوطلب پلدختری در کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۱۳۹۲

شرکت یک هزار و 872  داوطلب پلدختری در کنکور سراسری

کورش احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: تعداد داوطلبان گروه آزمایشی هنر در شهرستان پلدختر 96 نفر شامل 70دختر و 26 پسر که امروز از این تعداد  16 داوطلب شامل 9 دختر و هفت پسر در آزمون سراسری غایب بودند و مابقی در قالب 61 دختر و 19 پسر به رقابت پرداختند.

وی افزود: تعداد یکهزار و 872  داوطلب در ۹ حوزه امتحانی در شهرستان پل‌دختر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش پل‌دختر با بیان اینکه آزمون سراسری امسال طی چهار روز برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان گروه آزمایشی هنر امروز (چهارشنبه) درنخستین روزبرگزاری کنکور با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان این‌که گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین شرکت کننده در کنکورسراسری در پل‌دختر را به خود اختصاص داده است، افزود: یک‌هزار و یک نفر دراین گروه  روز جمعه باهم رقابت می‌کنند.

احمدی یادآورشد: 38 داوطلب نیز در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و 498 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی روز پنجشنبه با هم به  رقابت می‌پردازند و همچنین، 149 داوطلب گروه آزمایشی زبان‌های خارجی روزشنبه در کنکور امسال در پل‌دختر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلدختر کنکور سراسری مدیر آموزش و پرورش پلدختر گروه آزمایشی پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین اللهی، امروز در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی افزود: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر خانم یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان و ۵۹۳۴ نفر آقا یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را تشکیل می‌دهند. ­ وی با بیان اینکه این آزمون­ در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان شرکت کننده می‌توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند. عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، اظهار کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت. وزیر بهداشت گفت: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می‌شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می‌ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد. عین اللهی­ گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته‌ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه‌ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته‌ها صورت گرفت. ­

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد