Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا عصر امروز به سبب وزش باد شمال غربی بر روی دریا، خلیج فارس تا حدودی متلاطم است.

وی اضافه کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه نیز با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، دریا در فاصله دور از ساحل در برخی ساعات مواج پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی روزهای جمعه تا یکشنبه آینده به تناوب احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای از روی عراق و خوزستان به روی شمال خلیج فارس و سواحل و مناطق شمالی استان دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی پور افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و دور از سواحل گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی با اشاره به وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید با مؤلفه شمال غربی گاهی بیش از ۴۵ کیلومتر در ساعت در فراساحل استان، از افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا (۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر)، احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای به خلیج فارس و کاهش دید افقی خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: توصیه می‌شود نسبت به احتیاط و گاهی خودداری از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی در فراساحل استان اقدام شود.

کد خبر 5526663

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر خلیج فارس بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز ویروس کرونا مواد مخدر مشهد خراسان رضوی سنندج ایلام کرمانشاه اردبیل بیرجند آمار کرونا شمال غربی خلیج فارس وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از خلیج نیلگون فارس

دیگر خبرها

  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • گرامیداشت روز خلیج فارس (عکس)
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • تصاویری از خلیج نیلگون فارس
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت