Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته شکل‌گیری وزارت بازرگانی یک ضرورت است که با توجه به التهابات ماه‌های گذشته در بازار و نیز نوسانات قیمت‌ها، این کار باید انجام شود.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ طرح وزارت تجارت و خدمات بازرگانی در مجلس، قبل از این دولت مطرح بوده و تصویب شده و به شورای نگهبان رفته و الان در کمیسیون اجتماعی مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس هم نظر دولت را خواست که بررسی کردیم و دیروز در مجلس مطرح شد که اگر دولت لایحه دهد، مجلس آن را در اولویت قرار خواهد داد.

وی افزود: ما وزارت صنایع معادن و وزارت بازرگانی را خواهیم داشت که براساس بررسی‌های صورت گرفته این یک ضرورت است که با توجه به التهاباتی که در ماه‌های گذشته در بازار بوده و نیز نوسانات قیمت‌ها، این احتیاج وجود داشته که این کار انجام شود.

معاون پارلمانی دولت افزود: از نمایندگان تشکر می‌کنم که در بحث استیضاح وزیر همکاری خوبی داشتند و در کمیسیون صنایع که بحث مطرح شد، بسیاری از استیضاح‌کنندگان قانع شدند و استیضاح را هم پس گرفتند. روز پنجشنبه آقای رئیس‌جمهوری دیداری با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ دارند که در آن هم مباحث مهمی مطرح خواهد شد. ما در گذشته هم با مجامع استانی جلساتی داشتیم و غالب این مجامع با رئیس جمهوری جلسه داشتند که قرار شد این تعاملات روز به روز بیشتر شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سید محمد حسینی ، معاون پارلمانی رییس‌جمهور ، طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان