Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:48:29 GMT

فروش ۲ میلیاردی «هِناس» با طرح بلیت شناور

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۱۶۲

فروش ۲ میلیاردی «هِناس» با طرح بلیت شناور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاوررسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که از ۱۸ خرداد اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است در هفته سوم اکران و پس از اجرای طرح شناوری بلیت توانست بعد از دو فیلم «انفرادی» و «علف زار» و با جذب ۲۷,۵۱۴ تماشاگر در هفته اخیر، رشد ویژه‌ای در تعداد مخاطبان داشته باشد و عنوان سومین فیلم پرمخاطب هفته را به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هناس» که با برداشتی آزاد به روایت زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای می‌پردازد با جذب ۷۰ هزار تماشاگر در سینماها و ۸۵۰۰ هزار تماشاگر در اکران‌های سیار، از مرز فروش ۲ میلیارد تومان عبور کرد.

طرح شناوری بلیت سینماهای حوزه هنری که حدود ۲ هفته پیش به صورت آزمایشی با فیلم سینمایی «هِناس» آغاز به کار کرد، در مدت کوتاهی موجب رشد ۸۵ درصدی مخاطبان این فیلم شد و در همین راستا فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» هم به این طرح نوین پیوست.

در این طرح، قیمت بلیت فیلم‌ها براساس چهار فاکتور هفته و روز نمایش فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و ساعت تماشای فیلم ارزش‌گذاری می‌شوند و مخاطبان می‌توانند با تنوع قیمتی مختلف و ارزان‌تری به سینما بروند.

اکران «هناس» با بازی مریلا زارعی در نقش همسر شهید رضایی‌نژاد و بهروز شعیبی در نقش شهید داریوش رضایی‌نژاد هم اکنون در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 5526642 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز شعیبی محمدرضا شفاه مریلا زارعی حسین دارابی فیلم هناس قیمت شناور بلیت سینما تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر جشنواره فیلم شهر حوزه هنری خانه هنرمندان ایران تئاتر شهر رادیو اداره کل هنرهای نمایشی بازیگر تئاتر تماشاخانه شهرزاد سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح