Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستوفر نت می خواهد در سپاهان بماند و برای جایگاهش بجنگد

 

گلر اتریشی سپاهان با وجود نارضایتی از وضعیتش قصد دارد با این تیم به همکاری خود ادامه دهد و به گفته خودش حقش را در ترکیب اصلی پس بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، کریستوفر کنت، گلر اتریشی سپاهان فصل گذشته به این تیم آمد تا جای خالی پیام نیازمند را پر کند و یک نیم فصل هم در ترکیب این تیم حضور داشت و آمار و ارقام هم نشان از عملکرد مناسب وی داشت ولی کادرفنی تصمیم گرفت نیم فصل رشید مظاهری را جذب کند و بعد از آن کنت نیمکت نشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شنیده می‌شود باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد ولی قرار است در شروع تمرینات به اصفهان بیاید و در مورد وضعیتش صحبت کند. با او در رابطه با فصل سختی که پشت سر گذاشت و آینده پیش رو صحبت کردیم.

چند هفته از پایان فصل فوتبالی گذشته است، در این مدت مشغول چکاری بودی؟

بعد از پایان یک فصل سخت و طاقت فرسا چند روزی به خودم استراحت دادم و به همراه خانواده‌ام به وین پرواز کردم و 5 روز مشغول استراحت و تفریح و وقت گذراندن با خانواده بودیم و بعد از آن به تمرینات اختصاصی برگشتم و شروع به آماده سازی برای فصل جدید کردم. در حال حاضر هر روز تمرین گلری و تمرین بدنسازی انجام می‌دهم تا آمادگی خودم را در سطح مطلوب نگه دارم.

فصل برای سپاهان به خوبی پیش نرفت و تیم و مجموعه به اهدافشان نرسیدند. دلیلش را در چه می‌بینی؟

فصل سخت و پر چالشی داشتیم و بدون شک هیچکدام از اعضای مجموعه از چیزی که حاصل شد راضی نبودند. ما در لحاظ حساس و تعیین کننده که باید با نتایج خوب به خواسته مان می‌رسیدیم غفلت کردیم و در خواب بودیم و امتیازات بدی مقابل تیم‌هایی که در ظاهر از ما ضعیف‌تر به نظر می‌رسیدند دادیم و همین ما را از هدفمان دور و دورتر کرد و شد آن چیزی که همه دیدند.

یک نیم فصل در ترکیب ثابت سپاهان بودی و پس از آن باشگاه رشید مظاهری را جذب کرد و تو نیمکت نشین شدی. دلیلش چه بود؟

فوتبال همیشه عادلانه نیست و در آن اتفاقات آنطور که شایسته هستند رخ نمی‌دهد. اگر نگاه درست و منطقی داشته باشیم من عملکرد خوبی در سپاهان داشتم. ما در 15 بازی نیم فصل اول فقط 6 گل دریافت کردیم که این یک رکورد برای خودش محسوب می‌شود. 10 کلین شیت در این 15 بازی داشتیم و همه آمار و ارقام‌ها نشان می‌داد که من گلر اول لیگ هستم. قطعاً مشکل سپاهان در آن مقطع هرچه بود مربوط به دروازه‌بان نبود ولی فشارهای غیر طبیعی از بیرون وجود داشت و به تیم منتقل شد. من در نیم فصل دوم هم که روی نیمکت بودم 100 درصد کاری که می‌توانستم برای تیم انجام دهم را انجام دادم و آن هم حمایت از رشید مظاهری برای نمایش بهتر او بود و هرگز وارد چالش نشدم.

در مورد همکاری با محرم نویدکیا بگو. کار او با سپاهان به پایان رسید

واقعاً حیف شد و حسرت می‌خورم که کا سرمربی به جدایی کشیده شد. من واقعاً از کار کردن با محرم نویدکیا لذت بردم و نکات خوب و مهمی از او آموختم. مطمئنم او سرمربی بزرگی خواهد شد و به زودی او را به عنوان مربی در تیم‌های دیگر خواهیم دید و می‌بینیم که نتایج خوبی هم کسب خواهد کرد. آینده او را روشن می‌بینم.

در حال حاضر مورایس از سوی باشگاه به عنوان سرمربی فصل بعد انتخاب شده است. روی او شناختی داری؟ و اینکه نظرت در موردش چیست؟

من سرمربی جدید را می‌شناسم ولی نه از نزدیک. شناخت من روی او مربوط به شهرتی است که به عنوان یک سرمربی مطرح دارد و از تلویزیون و رسانه‌ها روی او شناخت دارم و برخوردی از نزدیک با او نداشتم. با توجه به رزومه و شرایطی که دارد انتخاب خیلی خوبی از طرف باشگاه بود و فکر می‌کنم گزینه مناسبی برای نیمکت سپاهان انتخاب کردند.

در مورد وضعیت خودت صحبت کن. تکلیفت برای فصل آینده روشن شده است؟

چیزی که می‌دانم و وجود دارد این است که من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم. من در شروع تمرینات در اصفهان خواهم بود و کاری که وظیفه دارم را انجام خواهم داد و این وظیفه‌ای است که بر عهده دارم و باقی مسائل در اختیار من نیست.

آیا با خود مورایس در مورد وضعیت خودت صحبت کرده‌ای؟

هنوز فرصت هم صحبتی با او را نداشتم ولی حتماً برای شروع تمرینات به اصفهان خواهم رفت و با او صحبت می‌کنم.

اگر قرار بر قطع همکاری بین و تو و سپاهان باشد تصمیمت چه خواهد بود؟ آیا پیشنهاد دیگری داری؟ و اینکه ممکن است در تیم ایرانی دیگری تو را ببینیم؟

این‌ها مسائلی نیست که در حال حاضر بخواهم به آن فکر کنم و هر وقت زمانش رسید آن را بررسی خواهم کرد. فعلاً تمام فکر و ذکر و تلاش من برای سپاهان و هوادارانش است. من و خانواده‌ام اینجا احساس راحتی می‌کنیم و هیچ تصمیم برای تسلیم شدن در ادامه راه با سپاهان ندارم. من یک مبارز هستم و عادت ندارم وقتی چیزی بر خلاف میلم انجام شد از آن فرار کنم. من می‌خواهم بمانم و حقم را بگیرم.

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم

 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت از تایلند با کسب عنوان قهرمانی جام ملت های فوتسال آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنم به جام قهرمانی رسیدیم. دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و ناراحت بودیم که نتوانستیم جام را تقدیم مردم کنیم. از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم. همه زحمت کشیدند و همراه بودیم.

او افزود: بابت تمام زحماتی که اثای مهدی تاج رئیس  فدراسیون فوتبال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و تک تک مدیران فدراسیون و حتی باشگاه‌ها کشیدند تشکر می‌کنم. خوشحالم سیزدهمین قهرمانی ایران رقم خورد که من به نیت سیزده رجب و میلاد حضرت علی (ع) آن را می‌بینم و فکر کنم این بهترین هدیه‌ای بود که ما می‌توانستیم خدمت مردم تقدیم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره تاثیر کار تیمی در خلق این قهرمانی تاکید کرد: من هیچ موقع نقش خودم را کم و زیاد نمی‌کنم. همه ما یک تیم هستیم، هر کسی وظیفه خودش را دارد و من مسئولیت فنی تیم را دارم.

او درباره زمان تمدید قراردادش تصریح کرد: پدیده‌های نوظهور و جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان، افغانستان و اوکراین به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که بگوید من برنده‌ام. برنامه ریزی می‌خواهد. در مورد قراردادم می‌گویم که من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم. اگر قهرمان نمی‌شدم، می‌رفتم خانه.

شمسایی ادامه داد: با قهرمانی بازگشتم و باید با فدراسیون فوتبال به یک جمع بندی برسیم. وقتی بتوانیم بهترین باشیم، می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم. باید شرایط خوب را نیز جلوی پایمان بگذارند، بازی دوستانه باید داشته باشیم. از ما تمرین و از بچه‌ها هم سختی و آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کیفیت جام ملت‌های آسیا یادآور شد: افغانستان که بازیکنش در لیگ ایران بازی می‌کنند. خیلی خوشحالم که یک ایرانی توانسته تیم را بالا بیاورد. در سطح دنیا نیز همین طور است، شما قبلا اسمی از مراکش می‌شنیدید. الان می‌آید هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. از طرف دیگر فرانسه ۲۰ روز پیش برزیل را سه بر دو شکست می‌دهد. همه تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند با قدرت و سرعت و نباید از این قافله جا بمانیم.

او خاطرنشان کرد: ژاپن، قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف می‌شود. این نشان می‌دهد چقدر کیفیت تیم‌ها بهتر شده است، چون دنبال بهترین‌ها می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم