Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:09:40 GMT

عملکرد مالی و جریان‌های نقدی مترو بررسی شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۲۶۳

عملکرد مالی و جریان‌های نقدی مترو بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) برای بررسی صورت‌های مالی و استماع گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به ریاست سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، ابراهیم باقی، مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نمایندگان سهام و مدیران این شرکت و نیز رئیس اداره حقوقی و املاک معاونت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، نماینده مؤسسه حسابرسی شاخص اندیشان به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، گزارش این مؤسسه را در خصوص صورت‌های مالی قرائت کرد و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی شرکت را در سال مالی ۱۴۰۰ مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه این نشست، مهدی شایسته‌اصل، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو گزارشی از فعالیت هیأت مدیره این شرکت در سال گذشته ارائه کرد و پس از بحث و بررسی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، مورد بررسی و تصویب مجمع عمومی سالانه قرار گرفت.

کد خبر 5526736 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مترو شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه حج تمتع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا علیرضا زاکانی غلامحسین محسنی اژه ای سازمان حج و زیارت کمیته امداد امام خمینی اعتیاد مواد مخدر شورای شهر شهر تهران سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد