Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا محمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فرسودگی شبکه توزیع باعث هدررفت آب می‌شود از همین رو سالانه نوسازی شبکه توزیع در دستور کار قرار دارد و در سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر نوسازی شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد منابع آب استان در فصل تابستان مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: اگرچه مدارس در فصل تابستان تعطیل است اما ۱۹ درصد مصرف سالانه مدارس در فصل تابستان است که علت آن به فرسودگی و شکستگی شبکه توزیع بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، ۶۵ درصد مشترکان این استان بر اساس الگوی مصرف که کمتر از ۱۶ مترمکعب در ماه است، آب مصرف می‌کنند، این در حالیست که ۱۵ درصد مشترکان استان پرمصرف هستند که قبوض آب برای آنها تصاعدی حساب می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تمام تلاش‌ این شرکت این است که در تابستان قطعی آب نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگرچه بارش‌های بهار امسال با کاهش چشمگیری روبرو بود و در حال حاضر ۳۲۲ شهر و روستای استان با تنش آبی مواجه است اما تلاش می‌شود تابستان قطعی آب نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر میزان آب مصرفی در تابستان که در حال حاضر ۴۰ درصد است به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند برای تامین آب با مشکل مواجه نخواهیم شد و منابع موجود جوابگوی نیاز استان است.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به ۲۵۰ هزار مشترک بخش شهری و ۱۰۰ هزار مشترک بخش روستایی در بخش آب شرب خدمات‌رسانی می‌کند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب آبرسانی چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب آبرسانی شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون امور صنایع صمت استان گفت: شرکتی دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.
بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
خسروی افزود: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.
استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری