Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۸۶ نفر ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۲۶۸ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۲۴۳ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۱۸۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۹۷ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه روز گذشته ۱۸ هزار و ۲۸۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۸ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۹۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۸۶ نفر ماند.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۶۲ هزار و ۴۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آمار کرونا مبتلا به کووید۱۹ شهرستان در وضعیت کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود

به گزارش جماران؛ «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (یکشنبه) گفت که جنبش حماس به ما اعلام کرده است پس از اعلام تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار می‌گذارد.

ایرنا به نقل از المیادین نوشت: فیدان افزود: اگر از فاجعه کنونی، درس نگیریم و کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود.

وزیر امور خارجه ترکیه خاطرنشان کرد: ما کشورهای عربی را در پذیرش مسوولیت حمایت از قضیه تنها نخواهیم گذاشت و ما نیز به مسوولیت های خود در این باره عمل خواهیم کرد.

این در حالی است که جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد مذاکرات در قاهره به پایان رسید و هیأت این جنبش با هدف مشورت با رهبران حماس، امشب عازم دوحه می‌شود.

مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه امروز در پایتخت مصر ادامه یافت و در همین ارتباط شبکه خبری «القاهره نیوز» به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، گزارش داد که ۲ طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

این منبع افزود که پیشرفت محسوسی در مذاکرات حاصل شده است.

در همین حال یک منبع امنیتی مصری به رویترز گفت که نتایج مذاکرات این بار در قاهره با دفعات قبل متفاوت خواهد بود.

این منبع که به نام وی اشاره‌ای نشده با بیان اینکه «ما در بسیاری از موارد به توافق رسیده‌ایم» افزود: اما چند نکته باقی مانده است. این بار اوضاع بهتر به نظر می رسد اما اینکه آیا به زودی توافقی حاصل می‌شود، بستگی به این دارد که اسرائیل آنچه را که برای دستیابی به آن لازم است ارائه می‌دهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی