Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:04:42 GMT

دستگیری قاتل یک تبعه افغانستانی در قشم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۴۲۴

دستگیری قاتل یک تبعه افغانستانی در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ عبدالرحیم دهقان ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در تاریخ ۳۱ خرداد سال‌جاری گزارشی از طرف پاسگاه شهاب مربوط به قتل یک تبعه افغانستانی به فرماندهی قشم واصل شد که نیروهای مربوطه بلافاصله در محل اعلامی حضور یافتند.

وی افزود: با توجه به اینکه عاملان قتل و وسیله مورد استفاده آنها که یک پژو ۴۰۵ بوده توسط مردم محلی مشاهده شده بود، با هماهنگی صورت گرفته سریعا اقدام به اجرای طرح مهار و کنترل گلوگاه‌ها و خروجی‌های جزیره کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم تصریح کرد: از آنجایی که یکی از قاتلان در دقایق بعد از قتل توسط مردم دیده شده بود ماموران در بندرگاه لافت موفق به شناسایی وی شدند و برای مراحل بازجویی به بخش‌های مربوطه پلیس تحویل شد.

دهقان با اشاره به اینکه فردی که دستگیر شده بوده صراحتا به قتل اعتراف و به عنوان ضارب اصلی شناخته شده است، خاطرنشان کرد: قتل مذکور به دلیل انگیزه‌های قبلی و اختلافات خانوادگی صورت گرفته و سایر عناصر دخیل در این قتل نیز شناسایی و اقدامات پلیسی ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۷۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: قتل تبعه خارجی قشم دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان