Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@00:25:27 GMT

(عکس) تمرین‌های امید ابراهیمی در باشگاه قطری

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۴۷۸

(عکس) تمرین‌های امید ابراهیمی در باشگاه قطری

تمرینات باشگاه الوکره قطر آغاز شد.

این باشگاه شگفتی‌ساز قطری که امید ابراهیمی هافبک پر تلاش ایرانی را در اختیار دارد، بعد از نتایج خوب فصل گذشته به دنبال تکرار آن درخشش است که با توجه به درگیری ملی‌پوشان دو باشگاه اصلی لیگ ستارگان، این احتمال وجود دارد که آن‌ها شرایط کاملا بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوکره که تمرینات خود را در اوج گرمای تابستان آغاز کرده هر روز تصاویری روی صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر می‌کند که در اغلب آن‌ها امید ابراهیمی ستاره ملی‌پوش این باشگاه قطری حضوری جدی و پررنگ دارد.

امید که بعد از مدت‌ها دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده با انگیزه بسیار در این تمرینات حاضر است تا به هدفش که تجربه دومین جام جهانی متوالی است، برسد. او یک بار در سال ۲۰۱۴ تبدیل به یکی از آخرین بازیکنانی شد که تیم ملی را بخاطر اختلافات بین کی‌روش و سرمربی باشگاهی‌اش کرانچار از دست داد.

نکته مهم درباره امید ابراهیمی این است که او در اردوی پیشین تیم ملی حضوری جدی داشته و با توجه به آغاز تمرینات الوکره او فصل استراحت کمتری را پشت سر گذاشته است.

با این حال با توجه به اینکه امسال یک سال تاثیرگذار و پراهمیت برای زندگی ورزشی او است، وی بدون اینکه خمی به ابرو بیاورد در تمرینات تیمش حاضر است و بدنش را آماده یک سال سخت‌تر می‌کند. به امید اینکه نقشی شبیه به آنچه که در دوره گذشته در تیم ملی در جام جهانی داشت ایفا بنماید.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: امید ابراهیمی الوکره قطر امید ابراهیمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد

منچستریونایتد به شدت نیاز به تقویت تیمش در مرکز خط دفاعی دارد.

مارک گوئهی به دنبال جدایی از کریستال پالاس است و منچستریونایتد و آرسنال علاقه‌مند به جذب این مدافع در نقل و انتقالات تابستانی هستند.

طرفداری | طبق گزارش روزنامه تایمز، کریستال پالاس انتظار دارد که مدافع کلیدی خود را در تابستان امسال از دست بدهد، چرا که او مورد توجه شیاطین سرخ و توپچی‌ها قرار گرفته است. این مدافع میانی ۲۳ ساله طی دو سال گذشته مورد توجه بوده است و در حالی که تابستان گذشته در پالاس ماند، حالا انتظار می‌رود که او سرانجام در این تابستان به تیم دیگری منتقل شود. طبق گزارش‌ها، گوئهی به دلیل پتانسیل بالایش و باقی ماندن دو سال از قراردادش، با قیمتی بیش از ۵۵ میلیون پوند در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

گوئهی که محصول آکادمی چلسی است، سه سال پیش با مبلغ ۱۸ میلیون پوند به پالاس پیوست. گفته می‌شود چلسی حق برابری با پیشنهادهای سایر تیم‌ها را دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها علاقه‌ای به جذب مجدد این مدافع داشته باشند.

این مدافع میانی در ماه فوریه تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و حالا امیدوار است قبل از پایان فصل به میادین بازگردد؛ زیرا او می‌خواهد در لیست تیم ملی انگلیس برای مسابقات یورو 2024 قرار گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد