Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 13ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای تیرماه از اجرای برنامه های فرهنگی در هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13،  محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه 13 گفت : با توجه به جنایات منافقان و آمریکای خونخوار در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی از جمله ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در 6 تیر سال60، شهادت 72 تن از کارگزاران نظام در انفجار کربلای سرچشمه تهران در 7 تیر سال 60، شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی در 11 تیر سال 61 و شهادت 290 نفر، مسافر هواپیمای ایران توسط ناو وینسنس امریکای جنایت‌کار در تاریخ 12 تیر سال 67، ایّام 6 تا 12 تیر ماه، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، عنوان گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این هفته که به نام افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده جنایات بزرگی را علیه ملت ایران از سوی آمریکا مرور می‌کنیم و به یاد می‌آوریم که  17 هزار نفر از ساکنان ایران اسلامی توسط ایادی آمریکا در ترورهای مختلف به شهادت رسیده‌اند.
علی احمدی  از برگزاری جلسات نشست های پرسش و پاسخ و بصیرت افزایی و معرفت افزایی با دعوت از اندیشمندان و فرهیختگان آشنا به حقوق اسلامی در مساجد ، پایگاه های بسیج، سرای محلات در این هفته خبر داد و افزود: فضا سازی و اجرای تبلیغات محیطی متناسب با هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی وبرپایی نمایشگاه کتاب ،عکس، پوستر، کاریکاتور مرتبط با موضوع دستورالعمل از دیگر برنامه های اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 در هفته باز خوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی می باشد.
شهردار منطقه13 با اشاره به لزوم توجه به خانواده شهدای ترور توسط رژیم ددمنش آمریکایی عنوان کرد:  مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 17 هزار شهید ترور با دعوت از خانواده های شهدای معظم ترور جهت روایتگری و بیان خاطره ها در مساجد و... همراه با برگزاری مراسم دعا و پرداختن به شخصیت و منش فردی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) و نقش بی بدیل و تاثیر گذار ایشان در معادلات جهانی و اقتدار داخلی بر گزار می شود.

وی در پایان از اهداف برگزاری این برنامه ها به معرفی، تبیین نظری و ارائه تحلیل در مورد ماهیت حقوق بشر آمریکایی ، بیان ابعاد نفاق، دورویی و دروغگویی آمریکا در زمینه حقوق بشر؛ آگاهی بخشی و روشنگری در خصوص جنایات آمریکا،  تبیین مقاومت و ایستادگی مردم شریف ایران و حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در جنایات مختلف آمریکا، بیان ابعاد حقوق بشر راستین مبتنی بر موازین الهی و اسلامی و تبلیغ و اشاعه ی آن و ترسیم نقش برجسته و محوری حقوق بشر اسلامی در ایجاد آرامش در تمامی ارکان جامعه و به طور خاص خانواده شهدا اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران هفته بازخوانی و افشای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد