Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@10:43:26 GMT

ترکیدن لاستیک هواپیما پرواز مشهد - مسقط

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۵۵۰

ترکیدن لاستیک هواپیما پرواز مشهد - مسقط

پرواز شماره ۲۱۱۸ شرکت هواپیمایی قشم که فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد مسقط ترک کرده بود به مشهد مقدس بازگشت. حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهارداشت: پرواز شماره ۲۱۱۸ شرکت هواپیمایی قشم که فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را به مقصد مسقط ترک کرده بود به علت ترکیدن دو لاستیک ارابه فرود اصلی سمت چپ در هنگام تیک‌آف مجبور شد به فرودگاه مشهد بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این هواپیما برای سوزاندن سوخت موجود در مخازن و کاهش وزن، سه ساعت و ۳۸ دقیقه در اطراف مشهد هلدینگ انجام داد.

جعفری تصریح کرد: مسافران پرواز مشهد- مسقط عمان که بامداد امروز به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه مشهد بازگشته بود با پرواز جایگزین به مقصد اعزام شدند؛ پرواز جایگزین با ۷۰ مسافر ساعت ۸ امروز مسافرگیری و انجام شد.

وی اضافه کرد: پرواز فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی قشم ایر بامداد امروز در هنگام برخاستن دچار ترکیدگی لاستیک شد؛ این پرواز پس از سه ساعت و ۳۸ دقیقه با هدایت کامل نیرو‌های اداره مراقبت پرواز و با حضور نیرو‌های ایمنی و آتش نشانی به سلامت به زمین نشست.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواپیما هواپیمایی هواپیمای مسافربری هواپیمایی ماهان هواپیمایی هما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد