Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دبیر نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی گفت: صنعت اسباب بازی حمایت و همراهی مسئولان را می‌طلبد و تنها برای کودکان و نوجوانان نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا، شاهرخ مدنی زاده افزود: نخستین نمایشگاه چهارروزه صنعت اسباب بازی به نظر شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان برای گام اول به بهترین شکل برگزار شد و یکی از اتفاقات خوبی که در این نمایشگاه رقم خورد، آشنایی بخش عظیمی از زنجیره تولید و توزیع و همکارانی بود که هیچ گاه با یکدیگر ارتباطی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی همین گردهمایی باعث شد هم افزایی و هم اندیشی میان دوستان فراهم شود که سبب انتقال دانش، تجربه و به کارگیری اطلاعات به روز شرکت کنندگان شد.
مدنی زاده یکی دیگر از اتفاقات مناسب را حضور بازرگانان خارجی در ایام برگزاری نمایشگاه اعلام کردو افزود: خوشبختانه شاهد استقبال خوب از کشور‌های روسیه، عمان و عراق و چندین کشور دیگر بودیم که در این راستا قرارداد‌های مناسبی منعقد شد.
دبیر نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی اضافه کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه شاهد حضور مسئولانی از وزارت صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا، وزارت ارشاد، ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق بودیم؛ اگرچه جای برخی از مسئولانی که می‌توانستند به توسعه و رشد صنعت اسباب بازی به جهات مختلف از نظر کمی و کیفی و علمی و فرهنگی کمک کنند، در این نمایشگاه خالی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسباب بازی صنعت اسباب اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد