Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:45:13 GMT

هنرمندان اتیسم، سندروم دان و سی پی به صحنه می‌روند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۸۲۵

هنرمندان اتیسم، سندروم دان و سی پی به صحنه می‌روند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، عالم نتاج موسس گروه «مهر و ما» گفت: کنسرت گروه «مهر و ما» پنج شنبه ۳۰ تیر سال جاری در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود که این گروه متشکل از افرادی است که اتیسم، سندروم دان و سی پی هستند.

موسس گروه «مهر و ما» افزود: این گروه بهمن ماه سال گذشته در سالن جلیل شهناز به اجرای برنامه پرداختند که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد و قرار است کنسرت های این گروه در تابستان ادامه یابد زیرا کنسرت های قبلی مورد توجه بسیاری از هنر دوستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این هنرمندان از لحاظ آمادگی به حدی رسیده اند که فقط دو ماه برای هر کنسرت تمرین می کنند و هر روز که می گذرد بیشتر به توانایی های آنها پی می بریم. این بچه ها واقعاً باهوش و هوشیار هستند و خیلی خوشحالیم که کنسرت های آنها مورد توجه قرار گرفته است.

نتاج در معرفی گروه اجرایی کنسرت بیان کرد: امیر شیرزادی، امیر محمد کمالی، بهنام جلالی، بهزاد جلالی، محمد زرینی خواه، امین حاجیان، میعاد عرب، مهدی رحم دل، بهاره فرشباف، داریوش چهار دلی، سمیرا آتشران، شادی شیخ محمدزاده، عطیه کتابچی، ماندانا صفوی، مریم قانعی، نازنین ایزد پناه، نرگس روشن اخگر، نسترن پور مقدم، نیلوفر روحانی اعضای گروه «مهر و ما» هستند.

کد خبر 5526747 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سندروم داون موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی خانه هنرمندان ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر جشنواره فیلم شهر حوزه هنری خانه هنرمندان ایران تئاتر شهر رادیو اداره کل هنرهای نمایشی بازیگر تئاتر تماشاخانه شهرزاد سریال ایرانی مهر و ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس