Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:46:43 GMT

ادعای عجیب؛ الخلیفی باعث لغو بازی بارسا-رم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۳۱۶۴

ادعای عجیب؛ الخلیفی باعث لغو بازی بارسا-رم

به گزارش "ورزش سه"، جام خوان گامپر قرار بود به رسم هر سال پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا در نوکمپ برگزار شود. 
روز گذشته بارسا با انتشار بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که رم در این جام که قرار بود در تاریخ شش آگوست در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود شرکت نمی کند و تصمیم به فسخ قراردادش با این باشگاه گرفته است. 


 

در این بیانیه آمده:« باشگاه بارسلونا اعلام می‌کند که آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس رم تصمیم به لغو یک‌طرفه قراردادی که از سوی دو طرف برای برگزاری جام خوان گامبر در تاریخ شش آگوست در نوکمپ امضا شده بود گرفته و دلیلی هم برای این موضوع اعلام نکرده است. این باشگاه به دنبال یافتن حریفی جدید برای برگزاری این بازی در تابستان امسال است.»


قرار است بلیت‌های این بازی که پیش از این فروخته شده بود تا 24 ساعت پس گرفته شود و تیم حقوقی باشگاه بارسا اعلام کرده که در حال بررسی روند شکایت احتمالی از این باشگاه ایتالیایی و دریافت غرامت از این تصمیم ناگهانی و غیرمنتظره است که ممکن است باعث ضرر بارسا و هوادارانش شده باشد. 

در همین حال اما نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا نوشته است که یکی از دلایل امتناع رمی‌ها برای خودداری از مصاف با بارسلونا در جام خوان گامپر، اعمال نفوذ ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بوده، کسی که ظاهراً با خانواده فردکین مالک آمریکایی باشگاه رم ارتباط خویی دارد. الخلیفی که یار و هم‌‌جبهه‌ الکساندر چفرین رئیس یوفا در جنگ با باشگاه‌های سوپرلیگی (رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا) است، به مالکان رم توصیه کرده که از رفتن به نوکمپ برای بازی در جام خوان گامپر خودداری کنند. این در حالیست که پیش از این گفته شده بود، تداخل جام خوان گامپر با برنامه‌های اردوی پیش فصل رم سبب انصراف جالوروسی از رفتن به اسپانیا شده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناصر الخلیفی مالک جام خوان گامپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد