Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، حکم خادمی افتخاری این مکان مقدس را به ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) و خواننده «سلام فرمانده» اهدا کرد.

همچنین حجت‌الاسلام سعید نعیمی مسئول گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» نیز حکم افتخاری مسجد مقدس جمکران را از حجت‌الاسلام رحیمیان دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان برای ابوذر روحی آمده است:

«به پاس تلاش‌های خالصانه، مفید و مؤثر در تولید و اجرای اثر فاخر و ماندگار «سلام فرمانده» و با عنایت به اهمیت و ارزش والای خدمت به این «پایگاه عظیم تشیعّ» که به فرموده مقام معظم رهبری «مدظلّه‌العالی»، «یکی از توفیقات بزرگ الهی، خدمت در مسجد مقدس جمکران است»، جنابعالی به‌عنوان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران مشرّف می‌شوید. امید است در سایه توجّه خاصّه حضرت ولی‌عصر (عج) در ادامه خدمتگزاری خالصانه و مشتاقانه به نمازگزاران و دلدادگان اسلام ناب محمدی (ص) موفّق، مویّد و مشمول ادعیه زاکیه آن حضرت (عج) باشید».

گفتنی است اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی ۳۱ خردادماه با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار قم و شهرهای اطراف در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد و تا به امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرزها رسیده و خود را در دل مردم نیز جا کرده است.

کد خبر 5526686 مهدی بخشی سورکی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اجتماع سلام فرمانده مسجد جمکران ابوذر روحی بوشهر قوه قضاییه مشهد خراسان رضوی شیراز ویروس کرونا مواد مخدر کرمانشاه بیرجند سنندج ایلام اردبیل آمار کرونا همدان مسجد مقدس جمکران سلام فرمانده حجت الاسلام ابوذر روحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود