Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتظار ما از رئیس کمیته بین‌المللی المپیک این است که مداخله موثری برای رفع تعلیق ظالمانه جودو داشته باشد تا این رشته المپیکی بتواند در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس حضور داشته باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، حمید سجادی وزیر ورزش و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که در لوزان سوئیس حضور دارند، با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و جمعی از معاونین وی دیدار و گفت‌وگو  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری در خصوص اهمیت این دیدار برای ورزش ایران اظهار داشت: نشست سجادی و من با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و معاونین وی بسیار سازنده بود و بر روی سه محور اساسی بحث و تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: نخستین محور این بود که عنوان داشتیم کمیته ملی المپیک ایران در چارچوب منشور  المپیک فعالیت‌های گسترده‌ای در سال‌های اخیر بخصوص  در ایام سخت کرونا و تحریم‌های ظالمانه داشت و توانست با کسب بیشترین سهمیه در ادوار المپیک در توکیو 2020 به نوعی بتواند جایگاه خود را  برای المپیک پاریس 2024 ارتقا اساسی بدهد و در همین راستا گزارشی از روند فعالیت های دو سال اخیر ورزش کشور و کمیته ملی المپیک ارائه شد که مورد توجه توماس باخ قرار گرفت.

صالحی امیری در ادامه خاطرنشان کرد: نکته دوم که بسیار برای ما حائز اهمیت بود و مطرح شد، این بود که IOC همچنان حمایت‌های لازم را در برابر برخی فشارهای غیر منصفانه در قبال ورزش کشورمان داشته باشد. نکته سوم انتظار ما از باخ این است که  مداخله موثری برای رفع تعلیق ظالمانه جودو داشته باشد تا این رشته المپیکی  بتواند در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس حضور داشته باشد؛ چرا که مسئولین فدراسیون جودو کشورمان به رغم تعلیق زحمات بسیاری  کشیدند تا این رشته را در کشور زنده نگه دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: نکته بعدی ملاحظاتی بود که رئیس کمیته بین المللی المپیک  داشت راجع به مسائل مختلفی که ما با آن درگیر هستیم که متقابلاً پاسخ های لازم  داده شد. آن چیزی که نتیجه جلسه بود، ابراز رضایت توماس باخ و مدیران ارشد IOC از روند تحولات و توسعه ورزش قهرمانی در ایران و وفاق دو دستگاه ورزش ایران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در چند سال اخیر بود و عنوان کردند فعالیت های ورزش ایران نشان دهنده روند رو به رشد آن است. آنها بر این نکته تاکید داشتند که این همکاری  مطلوبی که طی چند سال اخیر با IOC بوجود آمده است تداوم داشته  باشد.

دیدار سجادی و صالحی امیری با مسئولان فدراسیون جهانی ژیمناستیک/ تاکید بر برگزاری انتخابات در اولین فرصت​دیدار سجادی و صالحی امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری/ انتخابات فدراسیون به زودی برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک IOC کمیته ملی المپیک المپیک سید رضا صالحی امیری حمید سجادی کمیته بین المللی المپیک IOC کمیته ملی المپیک المپیک سید رضا صالحی امیری حمید سجادی رئیس کمیته بین المللی المپیک کمیته ملی المپیک صالحی امیری توماس باخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند

اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار است به دیدار رئیس جمهور بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با نتیجه 4 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و سیزدهمین قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها را به دست آورد.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است ملی‌پوشان فوتسال ایران روز چهارشنبه با رئیس جمهور کشورمان یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دیدار کنند.

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

شاگردان وحید شمسایی در سید اول مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان قرار گرفته‌اند و روز ششم خرداد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست