Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه در یک واحد صنفی تعویض روغنی در منطقه اوقافی‌های کرج که منجر به فوت یک نفر شد بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد احدی از شهروندان هدف گلوله چند نفر فرد ناشناس قرار گرفته و ضاربان بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده، اختلافات قبلی منجر به بروز این حادثه شده است و تلاش برای دستگیری عوامل این حادثه از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و ما به هیچ وجه این حرکات را تاب نمی‌آوریم، متذکر شد: پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5526845

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز تیراندازی بوشهر مشهد خراسان رضوی شیراز قوه قضاییه ویروس کرونا مواد مخدر کرمانشاه بیرجند سنندج ایلام اردبیل آمار کرونا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده یگان حفاظت مترو تهران گفت:سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند.

سرهنگ لک افزود: ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی گفت: با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

او افزود: پس از اخذ دستور قضایی سارقان برای ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • «شویگو» دستور افزایش تولید تسلیحات در روسیه را صادر کرد