Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی ظهر چهارشنبه از زیرساخت‌های اربعین در مسیر ایلام به مهران و همچنین پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در حاشیه این بازدید که جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی می‌کردند، گفت: تکمیل تونل بهسازی مسیر ایلام به صالح آباد تا قبل از ایام اربعین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این تونل در ایام اربعین به صورت اضطراری در صورت لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: لاین‌های مسیر رفت و برگشت تقاطع صالح آباد در ایام اربعین آماده و زیر بار خواهد رفت و پیمانکار در محل پل کیلومتر ۵۵ و ۵۶ مسیر کنجان‌چم مستقر شده است و ورودی و خروجی این پل در دست اقدام است.

جانشین ستاد اربعین استان در ادامه از پارکینگ اربعین، ساختمان مدیریت اربعین، پایانه برکت و پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان زیرساخت‌های اجرا شده در این پروژه‌ها قرار گرفت.

حسنی با اشاره بازدید از پایانه مرزی مهران با عنوان این مطلب که خروج انفرادی از مرز به هیچ وجه امکان پذیر نیست، اضافه کرد: خروج زائران ایرانی از مرز مهران فقط در قالب کاروان‌های حج و زیارت میسر هست.

وی تاکید کرد: افرادی که بخواهند به صورت انفرادی وارد مرز مهران شوند امکان خروج آنها از مرز به هیچ وجه وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین بر امینت کامل مرز مهران تاکید کرد و عنوان داشت: امنیت مرز مهران الحمدلله برقرار است و تردد زوار هم در قالب کاروانی روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

کد خبر 5526867

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز مهران اربعین حسینی ایلام بوشهر مشهد خراسان رضوی شیراز قوه قضاییه ویروس کرونا مواد مخدر کرمانشاه بیرجند سنندج ایلام اردبیل آمار کرونا همدان مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ساخت پایانه مرزی کلاله آغبند مصمم بوده و با جدیت کار را پیش می برند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، داریوش امانی در بازدید از محل ساخت این پایانه در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می سازد.

داریوش امانی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه برای آزاد سازی زمین و پیش بینی سایت موقت، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهاربانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است، افزود: پیش بینی می شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله اغبند، بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات