Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کامران رضایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه ظرفیت و توان لازم برای تولید سالانه ۳۰ فیلم در استان وجود دارد، اظهار داشت : براساس تفاهم نامه سه جانبه ای که بین شبکه مستند، استانداری و انجمن سینمای جوان کرمانشاه منعقد خواهد شد، تولید این فیلم ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیارد تومان به انجمن سینمای جوان کرمانشاه تزریق می‌شود

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه قابلیت ها و ظرفیت های بسیاری برای تولید فیلم دارد، گفت: بعد از انعقاد قرارداد گروه های مختلف مستندسازی در استان فعال شده و یک چرخه خوب اقتصادی را در استان به حرکت در می آورد که منجر به اشتغال زایی بسیاری از هم استانی های عزیز خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه درخصوص کیفیت فیلم های تولیدی هم افزود: شبکه مستند استانداردهایی را برای تولید فیلم در همه زمینه ها در نظر می‌گیرد لذا در این زمینه باید از فعالیت جزیره ای اجتناب کرد و فیلم هایی را تولید کنیم که برای پخش با مشکلی مواجه نشوند.

رضایی بر اشتغال زایی در حوزه فیلم و انجمن سینمای جوان تاکید کرد و گفت: سال گذشته این انجمن با آموزش در حوزه انیمیشن برای ۲۰ نفر اشتغال و درآمد پایدار با مبالغ بالا فراهم کرد و اگر زیرساخت ها و تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشیم می‌توانیم سالانه ۱۰۰ نفر را آموزش داده و صاحب شغل کنیم.

وی در خصوص تجهیز انجمن سینمای جوان کرمانشاه هم گفت: در سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به استان و دیدار ایشان با استاندار مقرر شد سازمان برنامه و بودجه استان یک میلیارد تومان و سازمان سینمایی کشور هم یک میلیارد تومان را برای تجهیز انجمن در اختیار قرار دهند که امیدواریم محقق شود.

برچسب‌ها مستندساز تولید فیلم کرمانشاه فیلم مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستندساز تولید فیلم کرمانشاه مستندساز تولید فیلم کرمانشاه فیلم مستند انجمن سینمای جوان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد