Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@04:28:31 GMT

حامد لک راز جدایی اش از پرسپولیس را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۳۵۳۶

حامد لک راز جدایی اش از پرسپولیس را فاش کرد

دروازه بان سابق پرسپولیس راز جدایی اش از جمع سرخ پوشان پایتخت را فاش کرده است

حامد لک که پس از جدایی از تیم پرسپولیس به مس رفنسجان پیوست، با هواداران سرخ در فضای مجازی درد و دل کرد.

به گزارش طرفداری، حامد لک با انتشار یک پست در اینستاگرام و همچنین، یک متن نسبتا طولانی به ماجرای جدایی اش از باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و ناگفته هایی را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک نوشت:

سلام به همه هواداران دوست‌داشتنی و باشعور باشگاه بزرگ پرسپولیس، 

زحمت زیادی برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس کشیدم و حالا که می‌خواهم آن را از تَن(نه از قلبم) خارج کنم، وجدانم راحت است که حتی یک‌روز در تمرینات و بازی‌ها کم نگذاشتم و با همه وجودم تلاش کردم تا بهترینِ خودم و گلر دلخواه شما هواداران دوست‌داشتنی باشم. 

در زمان ورود به پرسپولیس چالش خیلی سختی داشتم اما خدا را شکر از سال‌ها قبل‌تر از حضورم در این تیم آنقدر انگیزه داشتم که بدون توجه به بازی‌های دشوار لیگ قهرمانان، بتوانم عملکردی قابل انتظار برای هواداران عزیزمان داشته باشم. 

خوشحالم که سال اول حضورم در پرسپولیس با شرایط خوب و رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام و حضور در فینال آسیا(که حق‌مان قهرمانی بود) همراه شد ولی سال دوم بخاطر یک‌سری اتفاقات که نمی‌خواهم بازگو کنم، قهرمانی به دست نیامد. 

قبول دارم در سه، چهار بازی آنطور که باید کار نکردم ولی این وضعیت برای هر گلری در تمام دنیا می‌افتد، اما در طول دو سال حضورم در تیم بزرگ پرسپولیس این اتفاق افتاد ولی برخی خواستند از آب گل‌آلودی که وجود داشت، ماهی بگیرند که گذشت زمان روی دیگرشان را به هواداران نشان می‌دهد. 

در فضای مجازی برایم نقشه کشیدند. بعضی ها از آب گل آلود ماهی گرفتند. 

روزی که با پرسپولیس قرارداد بستم را تا آخرین لحظه عمرم فراموش نمی‌کنم و سعی کردم حرفه‌ای زندگی کنم تا از مسیری که برای آینده فوتبالی‌ام در نظر گرفتم، دور نشوم، اما چطور می‌شود وقتی به پرسپولیس آمدم، در آسیا و لیگ آن شرایط را داشتم ولی به مرور در سال دوم آن شرایط را برای من ایجاد کردند که از نظر فنی و فوتبالی عقب افتادم؟ یک‌سری اتفاقات که برای من افتاد یا بهتر بگویم، برای من به وجود آوردند و در فضای مجازی قصد تخریب من را داشتند، فوتبالی نبود ولی خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که بسیاری از پیشکسوتان من را شرمنده کردند و با پیام‌های محبت‌آمیزشان نشان دادند حواس‌شان به همه مسائل بوده و فقط «حامد لک» را در برخی مسائل فصل اخیر مقصر ندانستند.

من اهل بگم بگم نیستم و اینطور نیست که الان بگویم در آینده حرف‌های ناگفته را می‌زنم چون هر اتفاقی که در پرسپولیس افتاد، با من دفن می‌شود.

جا دارد از آقا یحیی عزیز که به من اعتماد کرد، تشکر کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. از کادر فنی تیم هم تشکر می‌کنم که در این دو سال کمک حال من بودند و یک تشکر هم از آقایان درویش و محمد محمدی بخاطر همکاری برای جدایی از پرسپولیس دارم.

در پایان از همه هواداران خوب پرسپولیس که همیشه حمایت کردند و موجب شدند روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم، تشکر کنم.

از امروز ابتدا موفقیت باشگاه خوب و حرفه‌ای مس رفسنجان و تیمی که در آن بازی می‌کنم، اهمیت دارد و بعد از آن، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و هوادار آن خواهم بود.

دوست‌دار همه شما.

 

 

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره