Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که اجلاس ناتو در مادرید ثابت کرد که این ائتلاف درصدد مهار روسیه است و به نظر می رسد که تلاش فنلاند و سوئد برای پیوستن به ناتو، عاملی بی ثبات کننده محسوب می شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رسانه های روسی، ریابکوف افزود: نشست مادرید، سیاست مهار تهاجمی روسیه از سوی این بلوک را تائید و تحکیم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر امور خارجه روسیه، تاکید کرد: از نظر ما توسعه ائتلاف آتلانتیک شمالی، یک عامل کاملا بی ثبات کننده در امور بین الملل است

در این میان، یک مقام ارشد آمریکایی روز چهارشنبه گفت که واشنگتن با روسیه در مورد مجموعه ای از تغییرات اصلی در موقعیت نظامی اش در اروپا ارتباط برقرار نکرده است و الزامی برای انجام این کار ندارد.

مقام آمریکایی یادآور شد که اولین مفهوم راهبردی ناتو از سال ۲۰۱۰ برای اولین بار به چالش های هماهنگ ایجاد شده توسط چین اشاره دارد و به روابط رو به رشد این کشور با روسیه اشاره دارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: روسیه ، ناتو ، سرگئی ریابکوف

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسیه ناتو سرگئی ریابکوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد

عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، بشار الاسد امروز یکشنبه عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

روابط دو جانبه وراهکارهای توسعه آن در راستای نفع دو کشور و دو ملت برادر و آماده سازی ها و تلاش های پادشاهی بحرین برای موفقیت اجلاس عربی ماه آینده علاوه بر مهمترین مواضیع دستور کار اجلاس در راستای منافع عربی مشترک و یکپارچگی تلاش ها برای مقابله با چالش های کنونی در این دیدار بررسی شد.

رئیس جمهور سویه بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • اوکراین تانکهای پیشرفته آمریکایی را از جبهه عقب می برد