Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:58:26 GMT

دستگیری عامل شهادت مامور درسراوان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۳۷۲۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت سرگرد «رسول طالبی» از ماموران هنگ مرزی سراوان پس از ۵ سال فرار در خاش خبر داد. ناطقان: سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ سوم دی ماه سال ۹۶ در پی شهادت مظلومانه سرگرد «رسول طالبی» از مأموران جان برکف هنگ مرزی شهرستان سراوان طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که منجر به کشف مقادیری مواد افیونی و هلاکت دو نفر از اشرار مسلح شد، مراتب شناسایی و دستگیری دیگر متهمان متواری و عوامل اصلی دخیل در شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی، به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی پلیس یکی از متهمان اصلی دخیل در شهادت سرگرد طالبی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول‌المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود به سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم در شهرستان خاش دست یافتند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خاش و پس از هشت ماه رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد. در بازرسی از مخفیگاه این شرور فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف با چهار تیغه خشاب و ۲۵ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی استان و معرفی او به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد. منبع: مشرق برچسب ها: دستگیری ، عامل شهادت ، مامور هنگ مرزی سراوان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری عامل شهادت مامور هنگ مرزی سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسینی" اظ‌ها داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری در کانال تلگرامی اکسیر فارابی و کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا یزد قرار گرفت. 
رئیس پلیس فتا استان یزد افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری اکسیر فارابی فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتماد جمعآ مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم. 
ابوالحسینی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن یکی از استان‌های غرب کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان یزد منتقل شد. 
وی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به کلاهبرداری ازحساب ۲۰ نفر از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد. 
وی توصیه کرد: هنگام سرمایه‌گذاری توجه کنید که شما نباید به افراد حقیقی اعتماد کنید. یک شرکت سرمایه‌گذاری باید توسط نهاد‌های نظارتی، تایید شده باشد تا امکان اعتماد به آن وجود داشته باشد و به هیچ عنوان دارایی خود را به دست افرادی که با وعده سود‌های غیرواقعی و وسوسه برانگیز، از شما درخواست وجه می‌کنند، نسپارید. 
رئیس پلیس فتای استان یزد، خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان