Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز در جلسه ای که با هدف بررسی چالش ها و مشکلات موجود با جامعه بازاریان کیش برگزار شد، در رابطه با تغییر کاربری ها از نمایشگاهی به تجاری، گفت: اسناد بالادستی و طرح جامعی وجود دارد که بررسی های لازم در این خصوص توسط مشاور مربوطه به صورت جامع انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز همچنین در رابطه با رعایت نظم کاربری های موجود که برخی از آنها بدون مجوز هستند از اجرایی شدن طرح ساماندهی مشاغل در این منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: بخش خصوصی با بهره گیری از مشاوره حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پاسخگویی به فضای مجازی و پذیرش رسانه ای و آمادگی ذهنی عموم مردم باید اقدام کند.

به گفته کشاورز در ابلاغ کتبی، موضوعات آموزشی به اصناف اطلاع رسانی شده تا ابهامات موجود در مجوزه ها برطرف شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص آیین نامه اخذ عوارض ورودی گفت: برای تعیین تکلیف این موضوع نسبت به تشکیل کارگروه تخصصی اقدام خواهیم کرد.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، گفت: در راستای رفع چالش های موجود در جزیره کیش نیاز به یک سازمان قوی و مقتدر است که حضور پیگیرانه مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تحقق این امر مهم قابل تقدیر بوده و در همین راستا جامعه بازاریان همراه و همگام سازمان خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برخی از معاونان و مدیران سازمان و اعضا جامعه بازاریان حضور داشتند؛ چالش های عنوان شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش "اصلاح کاربری ها، صادرات، واردات و امور گمرکی مناطق آزاد، ساماندهی مشاغل بدون مجوز، کمبود منابع ارزشمند انسانی، عدم بهره مندی از سهمیه کالاهای تجاری و معافیت های ترجیحی" از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

لازم به ذکر است در این نشست، برخی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و اعضا جامعه بازاریان و بازرگان کیش حضور داشتند.

کد خبر 5526893

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش مهدی کشاورز اصناف و بازاریان جزیره کیش بوشهر مشهد خراسان رضوی شیراز ایلام مواد مخدر ویروس کرونا کرمانشاه بیرجند سنندج قوه قضاییه اردبیل آمار کرونا همدان سازمان منطقه آزاد کیش جامعه بازاریان چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند