Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر کرج ضمن رد ادعاهای مطرح شده در خصوص اعلام لیست کاندیداهای شهرداری کرج گفت: تا به امروز هیچ فردی از سوی اعضای شورای شهر برای بررسی نامش به عنوان شهردار معرفی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی قاسمپور اظهار کرد: شورای شهر، موعد مشخصی برای اعلام نام کاندیداهای احتمالی و سپس بررسی شرایط و برنامه های آنها نیز مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه؛ تمام لیست های منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ها، در حد گمانه زنیهای شخصی است گفت: شورای شهر کرج در صورت اعلام کاندیداتوری از سوی افراد و یا معرفی گزینه ها از سوی اعضای شورای شهر، در این باره اطلاع رسانی خواهد کرد تا پس از بررسی سوابق و صلاحیت هر یک از افراد، نسبت به انتخاب و معرفی شهردار آینده کرج اقدام نماید.

وی در پایان با تاکید بر استقلال عمل اعضای شورای اسلامی شهر کرج در انتخاب و معرفی شهردار آینده ی این شهر، از رسانه های استان و شهروندان خواست تا با انتشار اخبار صحیح و ارائه ی تحلیل های منطقی ضمن ممانعت از دامن زدن به شایعات، شورای شهر کرج را در انتخاب شهرداری در خور شهر کرج یاری نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج شهردار کرج شورای شهر کرج شورای شهر شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • خروج علیه شهردار تهران
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری