Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:09:07 GMT

اجرای پروژه ۸۱۱۲ واحدی اراک شتاب مناسبی دارد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۴۲۹۷

اجرای پروژه ۸۱۱۲ واحدی اراک شتاب مناسبی دارد

استاندار مرکزی گفت: پروژه ۸۱۱۲ واحدی اراک بزرگترین پروژه ساخت مسکن در کشور بوده و پروژه روند خوب و شتاب مناسبی دارد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه 8 هزار و 112 واحدی طرح جهش تولید مسکن در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اجرای این پروژه اظهار داشت: 8 تیرماه بازدید از پروژه موسوم به 8 هزار و 112 واحدی طرح جهش تولید مسکن در اراک با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار اراک، سایر مسئولان مربوطه و عوامل اجرایی انجام شد و گزارش نماینده پیمانکار دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه در مجموع روند خوب و شتاب مناسبی دارد و مرحله طراحی پروژه به طور کامل انجام شده و امیدواریم به زودی پس از تایید نظام مهندسی استان پروانه ساخت از شهرداری صادر شود و کار شتاب بهتری بگیرد که سازمان نظام مهندسی در این مرحله همکاری خوبی داشت.

استاندار مرکزی ادامه داد: مرحله خاکبرداری مربوط به خیابان و محوطه‌های اصلی انجام شده و برخی از محوطه‌های اصلی که باید عملیات اجرای فوندانسیون و ساخت بلوک‌های مسکونی در آن انجام شود، انجام شده و کار پیگیری می‌شود.

مخلص‌الائمه خطاب به متقاضیان واحدهای مسکونی در این پروژه گفت: هر اقدامی که بتواند در کاهش قیمت تمام شده موثر باشد توسط اداره کل راه وشهرسازی با همکاری سایر واحدهای ذیربط انجام می‌شود و در حوزه آزمایشگاه مکانیک خاک تخفیف قابل توجهی دریافت شد به طوری که بالغ‌بر 5 و نیم میلیارد تومان تخفیف درنظر گرفته شد.

وی افزود: در حوزه اجرا و نظارت توانستیم با همکاری پیمانکار تقریبا هزینه کار به صفر برسد که این پیمانکار مجوزها و رتبه‌بندی‌های لازم دارد بنابراین تخفیف مناسب گرفته شد یا مبلغ هزینه‌های اجرا به صفر رسید.

استاندار مرکزی عنوان کرد: پروژه مقداری از برنامه زمانبندی عقب است به همین سبب امیدواریم شتاب بگیرد که اکنون 500 تن میلگرد وارد پروژه شده و تا هفته آینده 2 هزار تن میلگرد دیگر وارد می‌شود که بخش عمده مصالح مورد نیاز ابتدای کار است.

صف‌های طویل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کاشان/ بنیاد مسکن: 10 دفتر پیشخوان آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستندمخبر: برنامه‌ریزی‌ها و تهیه زمین برای ساخت مسکن مطابق برنامه انجام شده استمیرکاظمی: وام 200 میلیونی مسکن روستایی اگر پایه پولی را بالا ببرد، تورم‌ وحشتناک دارد

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: به پیمانکار تاکید می‌کنم که حداکثرخرید و تامین لوازم، تجهیزات و مصالح به لحاظ قیمت تمام شده و بهبود کسب و کار استان را از داخل استان انجام دهد و بازدیدها و جلسات در معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه وشهرسازی و غیره هر روز برگزار می‌شود و متقاضیان منتظر باشند که پروژه را در موعد زمانی مناسب تحویل می‌دهیم.

وی افزود: پروژه 8 هزار و 112 واحدی بزرگترین پروژه یکپارچه طرح جهش تولید مسکن در کشور و تنها پروژه در کلانشهرهای کشور است که امیدواریم با اجرای مناسب به عنوان نگین طرح جهش تولید مسکن در کشور بدرخشد.

 انتهای پیام/713/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن انجام شده انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد